Ahrkey
Ny medlem
Nöööööööööööööööööööööööööördar AVLID !!!![]()
Den som sa't han kan va't.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Jag kan inte låta bli att hugga på din krok!!
Jag finner det alltid lika spännande när folk kastar sig med uttrycket nörd om folk som spelar wow.
Vad innebär det att vara en nörd??
Enligt Wikipedia* (jaja, men dock):
"Den yttersta stereotypen av en nörd är en mager tonårskille med finnar och glasögon, som är extremt intresserad och kunnig när det gäller teknik - i synnerhet datorer."
Vidare:
"...nördar är fula, klär sig töntigt och inte kan föra sig socialt."
Senaste siffran jag läste var att 11.5 miljoner människor spelar World of Warcraft. Fler än Sveriges befolkning. Spelet är online, vilket innebär att 11,5 miljoner människor är extremt sociala.**
Medelåldern på WoW-spelaren beräknas till 28 år, vilket också avviker från den allmänna bilden av en nörd. Fjortisar, känn er i minoritet.***
Tyck vad du vill om spelet och spelarna, men att kalla oss för nördar känns bara förlegat. Vi är helt vanliga människor, som gillar ett spel. Precis som både du och jag gillar att köra hoj.
Är du nörd eller??
Källor:
*
**
Men fan lägg ner det här nörderiet nu!!!
Vad heter guildet? Finns det ett guild? Vem kontaktar jag? Alla dessa frågor!![]()
Nästa gång du är där kan väl du stanna kvar i Mongoliet?![]()
Senast jag kollade var vi väl en sju pers.
Det krävs 10 för att starta ett guild, ja?
Jag kan ju skriva under med båda mina gubbar.
Men jag är tveksam till det här med Horde. Hittills har det inte funnits ett enda skäl till varför jag skulle vilja ha Horde-alts, förutom för att kunna spela med SH och polare.
Miljöerna suger.
Säg att det blir bättre vid högre level.![]()
Fan, ni slösar bort en massa tid dudes. Gör nåt "riktigt" istället.
Livet är kort!
ЯK;4487254 skrev:mycket gnäll tycker jag. vore lite roligare om alla bara sluta gnälla och lirade en instans istället så kanske det infinner sig lite mersmak. att bara logga in för att kolla om någon är online och sen logga igen känns lite fånigt. Då kan man vara 100 pers som gör så utan att det händer något.
ang. startzonerna
spring till ghostlands/tirisfall då. samma/bättre kvallé på dom än på alliance-startzonerna.
Guildnamn kan ju vara kul att spåna på, lite svårt dock tycker jag. Vill gärna få till en "bästa av två världar"-namn men det blir aldrig riktigt bra.
"Sporthoj" funkar iofs men lite fantasilöst enligt mig. Ingen som har några förslag?
Vad heter guildet? Finns det ett guild? Vem kontaktar jag? Alla dessa frågor!![]()
Så av ren undran hur länge sparas kontona som är inaktiva?
senast jag loggade in var säkert runt 3 år sen snart, testade min inlogg nu men det funkade inte och har inte fått svar på supporten om kontot ens finns kvar
Logga in kan du inte göra oavsett om det finns kvar eller inte om du inte fogat samman ditt konto med ett battle.net-konto. Det gick de över till bara i dagarna här. Ingen som inte gjort detta kan logga in.
Fan, ni slösar bort en massa tid dudes. Gör nåt "riktigt" istället.
Livet är kort!
Igår kväll hade jag av lite olika anledningar inget att göra. Så jag köpte en månads speltid och spelade lite wow med katten i knät. Förra lördagen körde jag enduro och idag har jag plockat svamp. Vad har du gjort som är så jävla mycket vettigare?
Precis. Livet är kort och man lever bara en gång. Därför är det bra att man spenderar så mycket av den tiden som möjligt med att ha kul.
Varit en sväng ner i Tyskland, hälsat på bekanta i Skåne, fikat med en polare, kört hoj, mekat hoj, röjt upp på terassen inför vintern, lagat en massa mat så att jag för hela veckan.
Wow är en fejkvärld där folk lever sina liv. Många iaf, och det är skrämmande.
Jag spelar själv (krigs-) spel emellanåt, men det är ytterst sällan, och dessutom tror jag att Woware är totalt besatta och spenderar WAY för många timmar framför sina datorer.
Wow, du har kommit på meningen med livet, där har tusentals filosofer gått bet före dig.![]()
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell
Screenshot Titta bakåt u... |
|
![]() |
Nya Ducati Multistrada V4 Rally
Pressrelease från Ducati (B... |
![]() |
MV Agusta bekräftar ny Brutale
MV Agusta har avslöjat en d... |
![]() |
Yamaha rekordsatsar på GGN
När världens största enduro... |