World of Warcraft

Man kan använda sig utav neutrala AH så som den i Booty Bay.
Lägg in nåt skräp hutlöst dyrt med din horde köp det med din ally.:tummenupp

Man kommer förlora lite g i AH avgift, men det är det enklaste sättet att flytta pengar mellan factions tror jag iaf.:va

Funkar inte så länge dina chars är på samma konto.

Nån annan får slänga upp nåt grått skräp för hutlösa pengar då som Merovingians allygubbe kan köpa. :tummenupp

Woweeee, så kan vi göra! :banana

Fast det blir ett projekt av rang att ta sig dit. :gnissla

Woweeee, så kan vi göra! :banana

Fast det blir ett projekt av rang att ta sig dit. :gnissla

Inte för dig, men för den olyckliga SH:aren vars hordegubbe ska lägga upp skräpet som du ska köpa... :gråta

Plåster får nog tacka nej eftersom han i skrivande stund har exakt 1 st fp och står i... öh.. vahettere... där blood elves börjar.

Eller kan man åka till Ogr på nåt sätt och sen ta zeppen? Jag har inte spelat horde på flera år. Eller UC menar jag nog. Går det?

Inte för dig, men för den olyckliga SH:aren vars hordegubbe ska lägga upp skräpet som du ska köpa... :gråta

Plåster får nog tacka nej eftersom han i skrivande stund har exakt 1 st fp och står i... öh.. vahettere... där blood elves börjar.

Eller kan man åka till Ogr på nåt sätt och sen ta zeppen? Jag har inte spelat horde på flera år. Eller UC menar jag nog. Går det?

Enklaste vägen för low level horde till BB är via båten från Ratchet.

För BE's, portal till UC -> Zepp till OG -> Valfri transport till Ratchet
:tummenupp

Dy får fem G. Kom igen ny, krappen! :brynad

Ok då, jag fixar. Hur mycket vill du tjöpa för? Plåster är luspank dessutom så han behöver minst 5g för besväret. :gnissla

Jag vill phöra öfver 30 G.
20 till mej, 10 till dej.

Klart du ska ha b-talt för besphäret, yo.
Fiffan.

Ok. Plåster kutar för glatta livet nu...

Ta det lugnt. Jag måste också dit.
Och för det första vet jag inte hur man kommer av ö-djävulskapet än.
Jag är ju också BE. Antingen kutar vi tillsammans eller så möts vi upp där vid nåt tillfälle. Just nu är jag på jobbet. :hihi

Väx upp. Nörderi, precis som jag skrev i mitt första inlägg. Ni vet lika bra som jag att ni borde göra nåt annat med alla timmar ni sitter och blir plufsiga framför datorn. Haha

Personligen tycker jag att det är mer patetiskt att sitta och hacka på de som spelar wow, än att faktiskt spela wow. Vet inte, men det kanske bara är jag :rolleyes:

Skulle uppskatta om du kunde packa din icke-nördiga röv härifrån och sluta sabba vår tråd. Tack på förhand.

Jag är ju också BE. Antingen kutar vi tillsammans eller så möts vi upp där vid nåt tillfälle. Just nu är jag på jobbet. :hihi

Det finns en portal i BE huvudstaden till UC.

"Förr" gick det bra vill jag minnas. Förr=stenålderstiden då lvl60 var cap :)

Har inte provat detta själv på ett tag.:brinnerup:)

Last edited:

Nu finns det iaf 1 st linen cloth för 31g BO på ah i Booty Bay. :tummenupp

Good grief, that's fast!

Gick du på vägen hela sträckan eller simmade du från Westfall?

Teleport till UC, sen zepp till Ogr och promenad till Ratchet via Crossroads, därifrån båt till BB.

Tänkte först vara lite smart och ta en genväg och åka zepp från Ogr till Grom Gol och springa sista biten genom Stranglethorn, men när jag dött ungefär 15 gånger på lika många meter gav jag upp den idén. :rolleyes:

Nyheter
ZX Moto gör en Honda-lik retromodell

Screenshot Titta bakåt u...

Nya Ducati Multistrada V4 Rally

Pressrelease från Ducati (B...

MV Agusta bekräftar ny Brutale

MV Agusta har avslöjat en d...

Yamaha rekordsatsar på GGN

När världens största enduro...

Buell 1190 Super Cruiser rullar av linan

Screenshot När Buell för...

Nytt världsrekord:”highchair wheelie” i 204 km/h