Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Är det riktiga ord eller bara samlade bokstäver?
Jag har funderat lite på varför trådens rubrik har ett svenskt ord och sedan ett engelskt. Var det knepigt att komma på att det heter misslyckande?
Så tja dagens misslyckande är denna tråds rubrik och alla som kallar det för just dagens fail helt enkelt.
Du bidde dagens misslyckande..
Jag hade en kompis på besök som jag inte träffat på länge. Han ville så otroligt mycket käka pizza för det var länge sen han käkade det.
Sagt och gjort, jag beställer pizza hos pizzabagaren vid hörnet. Trots att jag sista gången jag beställde där hittade FETA DÖDA INSEKTER i maten. Hade glömt bort det.
Tänkte att det bara haft folieformarna ståendes högst upp på en hylla och de av otur/slarv hällt upp maten i en form som stått för länge på en hylla.
När jag får hem pizzorna så inser jag att salladen är för djävla gammal och inte tjänar till människoföda. Polaren var så djävla hungrig så jag sa inget, men jag slängde salladen.
Gissa om jag kämpade med att äta upp min pizza...
God, visst. Men bilderna på insekterna kom tillbaka.
Nåväl, har ätit insekter förut och betalat då jag har varit utomlands iof men ändå...
Så tiotusenkronorsfrågan: Skulle man sagt nåt åt polaren?
(han sa att det var godaste pizzan på länge efteråt...)

Det är intressant att du tar illa upp. Fast så ser man att du blandar orden lite hejvilt, så det är väl inte så konstigt.
Så tiotusenkronorsfrågan: Skulle man sagt nåt åt polaren?
(han sa att det var godaste pizzan på länge efteråt...)
Du borde berättat.![]()
....och då förpackningen är bruten lär man ju inte få returnera den....

Om du beställde den via nätet/postorder kan du returnera den utan förpackning :distanshandelslagen![]()

Jag har funderat lite på varför trådens rubrik har ett svenskt ord och sedan ett engelskt. Var det knepigt att komma på att det heter misslyckande?
Så tja dagens misslyckande är denna tråds rubrik och alla som kallar det för just dagens fail helt enkelt.
var definitivt att öppna länken till denna "låt". Nu får jag den inte ur hjärnan utan går och nynnar på den och förbannar mig själv när jag kommer på mig.
http://www.fz.se/wtf/item.fz?id=6249
![]()

Det finns ju alltid en fullständigt logisk förklaring till allt, så när hon kommer hem säger du bara:
"Polarna skulle ju komma över, och du vet hur dom grisar ner, så jag sparade städningen tills imorgon istället så att det får vara fint ett tag"
Sen att du tvingas städa OCH vara bakis samma dag, det är ditt straff....

typiskt killar....
man kan ju inte städa flera ggr..(sarkastisk)..![]()
Om du beställde den via nätet/postorder kan du returnera den utan förpackning :distanshandelslagen![]()
Jag får nog ta på mig att det blev lite lite tentapluggande i torsdags kväll kanskeKänner igen det blev mycket kortare tentapluggande tid idag än tänkt. Fast gymbesök och grymt go mat med öl ikväll så lite win iaf![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |