Dagens fail

Jippo

Ditt jävla jippo!
Gick med
3 Mar 2008
Hoj
Yamaha R1 -05 & KTM 525 EXC Factory SM
Låt höra, vad har du totalt misslyckats med idag?

själv har jag misslyckats med att göra någonting. har lovat tjejen att diska, tvätta och städa. har bara lyckats sova, kolla på TV och knäppa upp några öl i väntan på att polarna skall komma över. får ta och gömma mig när hon kommer hem eller låsa in henne någonstans.. :crash

Last edited:
Jag skulle först burna upp mitt slitna bakdäck sen tvätta av hojen inför vintern. Men jag fastnade framför datorn istället. Värdelöst.

Det finns ju alltid en fullständigt logisk förklaring till allt, så när hon kommer hem säger du bara:

"Polarna skulle ju komma över, och du vet hur dom grisar ner, så jag sparade städningen tills imorgon istället så att det får vara fint ett tag"

Sen att du tvingas städa OCH vara bakis samma dag, det är ditt straff....

Jag kastade ett par hundralappar i sjön genom att köpa en switch som visade sig obrukbar. har byggt något HTPC-liknande och trodde att jag skulle kunna nyttja nätverkskabeln som går till digital-TV-boxen (IP-TV).... tyvär visade det sig att IPTV använde en dedikerad utgång på bredbandsmodemet så inte fan gick det att dela på den kabeln.

....och då förpackningen är bruten lär man ju inte få returnera den....

Så nu står jag i valet och kvalet mellan att dra ut en till sladd alternativt köpa ett trådlöst USB-nätverkskort..

Jag är just nu inne på min sjunde raka timme av World of Warcraft.

Det är antingen fail eller win, det beror på hur man ser det.
Idag är det win. Däremot dog jag en gång. Det var fail.

hehe, jag har panelat mitt hus idag....
blev kanon....men sen såg jag att jag hade glömt att räta ut en vägg som är ca 1 meter bred, så den väggen är sned som faen.
Huset är byggt 1900 så det e ju lite snett o vint. :rolleyes:

Jaja, får ta det imorgon, surt att bryta bort ny panel bara. :gnissla

Tur det inte var långsidan hehehe:Bugar

Sålt en BMX och ett par knäskydd och är 1200 anledningar närmare min nya dator. Win.

Suttit i skolan sedan 10, med avbrott för att sälja saker, utan att få mycket gjort. Fail.

Ätit pizza. Win.

I morgon är det söndag. Fail.

var definitivt att öppna länken till denna "låt". Nu får jag den inte ur hjärnan utan går och nynnar på den och förbannar mig själv när jag kommer på mig.

http://www.fz.se/wtf/item.fz?id=6249

:4skrika

Första jag tänkte/nynnande när jag rusade upp och stängde av väckarklockan i förrgår.

Last edited:
totalt misslyckas med tentastudiern = fail. Valde dock att fördriva tiden med ett gymbesök, så kroppen fick sig en genomkörare iaf. (Win)

totalt misslyckas med tentastudiern = fail. Valde dock att fördriva tiden med ett gymbesök, så kroppen fick sig en genomkörare iaf. (Win)

Känner igen det blev mycket kortare tentapluggande tid idag än tänkt. Fast gymbesök och grymt go mat med öl ikväll så lite win iaf :gnissla

Jag vaknade... och så var den dagen förstörd - en massa saker ogjorda dessutom. Enda positiva är att jag handlat pellets så det räcker och kollade Svampbob med ungarna i en timme.

Drog av en banjobult när jag skulle dra åt det sista efter oljebytet på ktm:en FAIL.
om nån vet hur man får tag på såna snabbt o smidigt runt Kalmar uppskattas det. Tur att det inte är säsong.

Kom till jobbet och ska jobba ett tiotimmarsnattpass, på en lördag. FAIL

Gick upp tidigt för att dra o jobba några timmar på förmiddan så man hinner med saker resten av dan, win.

Kommer hem från jobbet vid lunch och är alldeles för trött för att orka göra ett skit o sitter nu fortfarande vid datorn efter att inte ha gjort mkt annat sen dess, big fail.

Drog av en banjobult när jag skulle dra åt det sista efter oljebytet på ktm:en FAIL.
om nån vet hur man får tag på såna snabbt o smidigt runt Kalmar uppskattas det. Tur att det inte är säsong.

Kom till jobbet och ska jobba ett tiotimmarsnattpass, på en lördag. FAIL

Hydroscand har bland annat..

Last edited:
Jag kastade ett par hundralappar i sjön genom att köpa en switch som visade sig obrukbar. har byggt något HTPC-liknande och trodde att jag skulle kunna nyttja nätverkskabeln som går till digital-TV-boxen (IP-TV).... tyvär visade det sig att IPTV använde en dedikerad utgång på bredbandsmodemet så inte fan gick det att dela på den kabeln.

....och då förpackningen är bruten lär man ju inte få returnera den....

Så nu står jag i valet och kvalet mellan att dra ut en till sladd alternativt köpa ett trådlöst USB-nätverkskort..

Är det riktiga ord eller bara samlade bokstäver?

Igår efter jobbet skulle jag ta itu ordentligt med pluggandet, efter en hektisk jobbvecka. Tänkte att det skulle ta fredag kväll + lördag dag. :dödSkulle bara äta en pizza först...

Sen blev jag matförgiftad.

Jag har inte pluggat. :död

var definitivt att öppna länken till denna "låt". Nu får jag den inte ur hjärnan utan går och nynnar på den och förbannar mig själv när jag kommer på mig.

http://www.fz.se/wtf/item.fz?id=6249

:4skrika

Tack - som fan!

Äntligen! Efter 27 år är jag äntligen fri från Hemglassbilens trudedlutt! :bow

Shaddapp woman get on my horse....I,ll take You round the universe, and all the other places too!

Lalalala...den var ju bra :)

:D

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!