Film: Pure Adrenaline med Adrenaline Mc

Du har nog blivit vuxen helt enkelt.. :)

är nog gammal, men tycker att alla filmer är likadana, köra fort som fan, wheela. whella på framslangen.........lessen men "nothing new, seen it before"

är nog gammal, men tycker att alla filmer är likadana, köra fort som fan, wheela. whella på framslangen.........lessen men "nothing new, seen it before"

Får jag fråga vad du skulle vilja se för typ av amatörfilm? hur skulle en film på hoj se ut om den kom från dig? alltså något nytt? bara undrar svara om du vill.......

Får jag fråga vad du skulle vilja se för typ av amatörfilm? hur skulle en film på hoj se ut om den kom från dig? alltså något nytt? bara undrar svara om du vill.......

Nya kamera vinklar är lättast att ändra på tex, 8 av 10 filmer så sitter kameran på tanken, lite mer hjälmkamera, bakåtvy, linsen vid fram/bakhlulet? (men det kanske är mer av en prisfråga av man har råd att köpa för prylar till kameran).
Kanske lite mer stadskörning.

Visst, det är kul att köra fort, se andra köra fort. Men i längden blir det lite "långtråkigt" när dom flesta filmer har samma upplägg om du förstår vad jag försöker säga (dålig på att uttrycka mig rätt).

Eller så är det helt enkelt att jag börjar bli för vuxen :D

Ett tex som jag personligen gillar mer, olika kamera vinklar, inte enbart köra fort fort, whella.
Men så e man lite partisk oxå då man själv har bott o Östersund :D
[YOUTUBE-ID]qFXmVIYBz_0[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nya kamera vinklar är lättast att ändra på tex, 8 av 10 filmer så sitter kameran på tanken, lite mer hjälmkamera, bakåtvy, linsen vid fram/bakhlulet? (men det kanske är mer av en prisfråga av man har råd att köpa för prylar till kameran).
Kanske lite mer stadskörning.

Visst, det är kul att köra fort, se andra köra fort. Men i längden blir det lite "långtråkigt" när dom flesta filmer har samma upplägg om du förstår vad jag försöker säga (dålig på att uttrycka mig rätt).

Eller så är det helt enkelt att jag börjar bli för vuxen :D

Ett tex som jag personligen gillar mer, olika kamera vinklar, inte enbart köra fort fort, whella.
Men så e man lite partisk oxå då man själv har bott o Östersund :D

Vinklar är alltid kul :tummenupp mycket bättre kritik nu, kanske får vi se en film från adrenalin nästa år med mer vinklar och kanske lite annat bus?
Jag tyckte iof att den var bra :tummenupp

Det här var ju min egen lilla "egofilm" :) Det kommer snart en ny film med hela Adrenaline Mc som har lite roligare vinklar från flertal kameror.. :tummenupp

Vinklar är alltid kul :tummenupp mycket bättre kritik nu, kanske får vi se en film från adrenalin nästa år med mer vinklar och kanske lite annat bus?
Jag tyckte iof att den var bra :tummenupp

Samma klipp som du tidigare har visat?
Någon gillar Disturbed iaf, Sons of Plunder är sjukt bra... :tummenupp för musiken!

Last edited:
*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back