granted79
Guest
Hur och vad gör man om man fått dom röda ringarna på det och det inte går att starta?
Är det bara lämna in det?
Tacksam för svar
Är det bara lämna in det?
Tacksam för svar
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det är väl bara några få procent som får problemet, och det var bara de tidigaste utgåvorna.
Av de jag känner är det bara brorsan som åkt dit på det två ggr. Andra gången fick han en ny istället.
Gratis ofc.
Enda problemet var DHL som skickade den runt halva europa så det tog en månad extra att få hem den.
Problemet med ps3 är att det utformat av eremiter för eremiter.
Spelen är skittråkiga, folken som gör spelen till dem kan inte programmera anpassat för konsolen och optimerar inte spelen för 5öre och internetstödet är visserligen inte dåligt. Men ljusår efter xbox live.
Jag gillar inte.
Ja, för Singstar är ju verkligen ett riktigt ensamspel... eller buzz...
Nej, PS3 rockar brallorna av Xbox på många sätt medans MS har lyckats knyta upp ensamrätt till vissa spel på ett trist sätt. Men annars att anklaga spelen för dåliga är ju ganska korkat då många av spelen är till båda konsollerna.
Okej, just på tråkiga-spelsidan är de faktiskt bättre numera.
But still, spelen känns mer som portningar än riktiga släpp imo.
och singstar eller buzz är inget man lirar MP över internets.
Det är sånt man lirar om man är flera stycken hemma, och då är ändå ett wii 100ggr roligare.
Och xbox live är helt enkelt jävligt bekvämt när det kommer till internetspelande. Enda problemet är ping-systemet i vissa spel. Men annars är det överlägset imo.
Vill jag ha en dyr blu-ray spelare kan jag lika gärna sätta mig vid datorn istället för en ps3.
Ja, för Singstar är ju verkligen ett riktigt ensamspel... eller buzz...
Nej, PS3 rockar brallorna av Xbox på många sätt medans MS har lyckats knyta upp ensamrätt till vissa spel på ett trist sätt. Men annars att anklaga spelen för dåliga är ju ganska korkat då många av spelen är till båda konsollerna.

De har gått på hajpen och måste göra sin jehovasvittne-rutin för att alla andra ska tro att det är fantastiska grejer så de slipper inse att de är såå lättpåverkade...
Ja, jag har Xbox och nej, jag har inte Iphone heller, tog en Hero istället
Körde den gamla vita boxen några år innan jag bytte till Elite, aldrig några fysiska problem med någondera.
Visst retar man sig på det snåla MS och strulande Live ibland, men Xbox hade de spel och funktioner jag ville ha.
Var och en gör de val som passar en själv bäst.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |