Singel= Du spelar på EN match, till exempel Sverige-Albanien. Odds= 1.25 vid vinst för Sverige, 5.5 vid oavgjort och 11 vid Albansk vinst. Ta bara oddset gånger den summa pengar du vill satsa, du får 125:- vid en satsad hundring.
Dubbel= Du spelar på Sverige-Albanien MEN du väljer att även på matchen mellan Portugal-Malta. Här är oddsen 1.01 - 20.00 - 75.00 (1X2). Väljer du att spela på svensk vinst samt X mellan Portugal-Malta så blir dina odds 25, vilket ger dig 2500:- vid en satsad hundring.
Trippel= Samma grej här fast du spelar på totalt 3 matcher på samma spel.
Fyrling
Femling
Du kan spela sexling som högst, med andra ord 6st matcher. På det här viset så kan man ju lägga ihop massa lågoddsare men ändå få ett bra odds mot dina pengar, men tänk på att du MÅSTE FÅ IN ALLA MATCHERNA för att få något alls. Med andra ord, spricker du på en enda så får du ingenting.
Jag har fått in en trippel med 37 i odds en gång och även fått in en femling med 45 i odds om jag inte minns fel, men båda gångerna satsade jag bara småpengar. Kul att bara slänga in lite galna odds lite här och där för en tjuga eller dylikt. En vacker dag så får man in en riktig högoddsare, kolla bara på han som satsade på att Obama skulle vinna fredspris. Han är 50 000:- rikare nu...