- Jerker -
Gudomlig sporthojare
Fredspriset har ju haft lite pondus i sig när personer som Mandela & Annan har blivit hedrade, det här känns ju mest som ett väldigt taskigt practical joke?
Arafat tilldelades priset. Jag tycker pondusen är sådär.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Fredspriset har ju haft lite pondus i sig när personer som Mandela & Annan har blivit hedrade, det här känns ju mest som ett väldigt taskigt practical joke?
Frågan är om han spöar Nixon, men de kommer nog att stå i samma kapitel i framtidens historieböcker om jag tvingas gissa.
Vad var det nu för fel på att ge det till en gammal terrorist som blivit religiös på ålderns höst?
Ni i vänstern är ju bara för mycket. Nixon löste upp relationerna med Kina, Reagan befriade några hundra miljoner européer under kommunistiskt helvete och Bush befriade typ 50 miljoner araber. Och här sitter ni, med era läskiga liberala värderingar, och låtsas som att Clintons tafatta försök till fred i mellanöstern eller Obamas falska vallöften är något att fira.![]()
Ni i vänstern är ju bara för mycket. Nixon löste upp relationerna med Kina, Reagan befriade några hundra miljoner européer under kommunistiskt helvete och Bush befriade typ 50 miljoner araber. Och här sitter ni, med era läskiga liberala värderingar, och låtsas som att Clintons tafatta försök till fred i mellanöstern eller Obamas falska vallöften är något att fira.![]()
Gärna!
Jag stör mig något så vansinnigt på att dom kallar just bara såna där ytterligheter kultur, med betydelsen att det är lite finare och bättre än allt annat. Det är ju som att välja ut BSA och kalla dom för Motorcyklar, eftersom dom är ovanliga och väldigt få kör runt på dom.
Dom prejar inte båtar för att be dom öka farten, i synnerhet inte när tändkulan redan går "balls to the walls"...![]()
Då är vi två!Nu har jag tappat dig helt.

Då är vi två!
Jag missuppfattade ditt inlägg totalt, och sen gick det utför! Förlåt![]()
Jag ska nog få i mig lite frukost innan jag börjar "förstå" saker på mornarna...
Vänner igen?![]()

Nixon löste upp relationerna med Kina, Reagan befriade några hundra miljoner européer under kommunistiskt helvete och Bush befriade typ 50 miljoner araber. Och här sitter ni, med era läskiga liberala värderingar, och låtsas som att Clintons tafatta försök till fred i mellanöstern eller Obamas falska vallöften är något att fira.![]()

|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |