Det var ju ett bra val.
Men jisses om han kommer till Sthlm för att hämta det. Man kommer ju att bli kroppsvisiterad så fort man går ut ur huset.
/J
delas inte fredspriset ut i västra resursområdets huvudstad?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Det var ju ett bra val.
Men jisses om han kommer till Sthlm för att hämta det. Man kommer ju att bli kroppsvisiterad så fort man går ut ur huset.
/J
delas inte fredspriset ut i västra resursområdets huvudstad?
Barack Obama vann Fredspriset, otippat![]()

Nu skulle jag inte vilja påstå att jag har nån större koll utan snarare att jag inte har nån koll alls, vad har han gjort för att förtjäna det?![]()
Nu skulle jag inte vilja påstå att jag har nån större koll utan snarare att jag inte har nån koll alls, vad har han gjort för att förtjäna det?![]()
Nja, skrotat missilförsvarbygget runt sovjet, återupptagit dialog med Iran, påbörjat kärnvapennedrustningsdialog med Ryssen.
Mer än Bush iaf![]()
Och hur mycket av detta hade han gjort efter 11 dagar som president då sista dagen för nomineringen till fredspriset inföll?
Men det ingick väl i vallöftena?

Jag måste ha udnerskattat hru starkt USA-hatet är när man nu ser att Tönten får fredspriset. Vilket jävla skämt egentligen.
Bra det egentligen, nu blir även fredspriset hånat och diverse kommunister världen över kommer inte belönas längre.
![]()

...
Du får hoppas på ett krigsförbrytelsepris![]()
Bush har redan sin plats i historieböckerna säkrad som den värdelösaste presidenten någonsin. Det borde väl gälla för något?
Bush har redan sin plats i historieböckerna säkrad som den värdelösaste presidenten någonsin. Det borde väl gälla för något?
Det var ju ett bra val.
/J

Frågan är om han spöar Nixon, men de kommer nog att stå i samma kapitel i framtidens historieböcker om jag tvingas gissa.

Blandar inte du ihop USA med Texas nu?Du blandar dels ihop värdelös med impopulär samt Bush med Obama, i övrigt rätt!
Ingen president sedna 60-talet har rasat så fort i popularitet. Ingen!
Det är bra, nu har amerikanerna fattat hur värdelös han är, det dröjer några årtionden till i Europa sannolikt och något hundratal år i Sverige då vi ligger några generationer efter USA, världens bästa land.
"HÖRRU! De e FEM KNOP i rennan!"![]()
Dom prejar inte båtar för att be dom öka farten, i synnerhet inte när tändkulan redan går "balls to the walls"...![]()

Gärna!Det där får du hemskt gärna utveckla. Gärna i form av ett resonemang som klarlägger varför min originalrenovering av min allmogebåt plus hennes tändkulemotor inte är kultur. Mer kopierad text från Wikipedia duger dock inte denna gång. Du måste föra ett resonemang.
Det är ju som att välja ut BSA och kalla dom för Motorcyklar, eftersom dom är ovanliga och väldigt få kör runt på dom.
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |