TurboJugend
Ny medlem
Så ja det är en enorm skillnad jämfört med att skada sig i en trafikolycka.
Varför då? Du vet väl om att det är farligt att köra för fort + att det är olagligt?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Så ja det är en enorm skillnad jämfört med att skada sig i en trafikolycka.

Nån som vet varför just feta skulle vara extra utsatta? Jag menar det finns ju andra grupper som kanske har lite sämre grundhälsa än genomsnittet om det nu hänger på det. Rökare, astmatiker eller whatever.![]()
)men peppar peppar har jag inte drabbats än och jag överväger att strunta i sprutan.En snabb gissning kan vara större belastning på hjärtat. Kraftigt överviktiga lider väl även större risk vid operationer och liknande?Nån som vet varför just feta skulle vara extra utsatta? Jag menar det finns ju andra grupper som kanske har lite sämre grundhälsa än genomsnittet om det nu hänger på det. Rökare, astmatiker eller whatever.![]()
http://sporthoj.com/forum/showpost.php?p=4462329&postcount=173Jobbar för närvarande på en influensavårdcentral och tillhör riskgrupp i och med nedsatt immunförsvar (bra kombination)men peppar peppar har jag inte drabbats än och jag överväger att strunta i sprutan.
Ja till exempel så är människor naturligt feta, precis som människor är naturligt dumma i huvudet.enorm skillnad jämfört med att skada sig i en trafikolycka.
Nån som vet varför just feta skulle vara extra utsatta? Jag menar det finns ju andra grupper som kanske har lite sämre grundhälsa än genomsnittet om det nu hänger på det. Rökare, astmatiker eller whatever.![]()
Och även om dom skadar sig när de kör lagligt så var det ju ändå ett val att köra motorcykel. Ifall man använder någonting annat än buss/spårvagn/tunnelbana och skadar sig så anser jag att den enda ersättning man är berättigad till är en dödlig injektion. Fy fan för människor.Varför då? Du vet väl om att det är farligt att köra för fort + att det är olagligt?
Ja till exempel så är människor naturligt feta, precis som människor är naturligt dumma i huvudet.
Lol natuligt feta vilket j*vla BS.
Gör du av med mer kallorier än du stoppar i dig så går du ner i vikt, svårare än så är det inte.
Lol natuligt feta vilket j*vla BS.
Gör du av med mer kallorier än du stoppar i dig så går du ner i vikt, svårare än så är det inte.
Tror nog du förstår vad kallorier är även om jag skrev ett l för mycket.Ja verkligen LOL alltså. Man ska alltså bara göra av med fler kallorier?
Snokat runt lite man fann inte artikeln men däremot en om att även rökare (otippat) löper en betydligt större risk.
Du har inte tänkt på att han kanske bra använder sig av den ursäkten för att inte träffa dig?Min polare har insjuknat i detta.. Inte sett honom på 3 veckor![]()
Men nu efter att ha ställt upp den där har ni väldiga problem med de anställda istället? :lördaghelaveckanpåjobbetVi har haft väldiga problem med handsprit då det har varit restnoterat i flera veckor…

så var den över
Socialstyrelsen vill att svininfluensan inte längre ska klassas som allmänfarlig sjukdom utan endast anmälningspliktig för att frigöra resurser inom vården.
– Vi kan konstatera att pandemin är på tillbakagång, det är väldigt få fall som inträffar nu, säger Socialstyrelsens generaldirektör Lars-Erik Holm till DN.se.
http://www.dn.se/nyheter/sverige/svininfluensan-anses-allt-ofarligare-1.1029737
Hur många vaccinerade sig inte, hur många klarade sig ändå, om dom ovaccinerade blev sjuka, hur länge var dom sjuka?
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |