Åmål med omnejd!

:bow Eftersom det var så populärt att vara motor, är det bäst att jag är "frivillig"! :hördu Jag kollar upp lite! :bladder Hur många är vi? 4? Vi kan bilda 2 lag, ett pojklag och ett tjejlag! :D Vill du va tjej, Raay? :tuttar

vadå....... varför ska jag vara tjej:tungan nog för att jag kör som en kärring men bowling är något annt :yoparty

vadå....... varför ska jag vara tjej:tungan nog för att jag kör som en kärring men bowling är något annt :yoparty

Det rimmade så bra! :D Du påstår ju att du inte är feg, visst äré tufft att va tjej, men det går! Hej va det går!:banana

Tänker du på nån speciell kärring?!? :blah Den krutkärringen kan isf vara nöjd med sin körning!

Okej, då räknar jag med dej på listan (bäst du ligger först där med, annars kanske du blir kinkig!) :såjaponken:

1. Raay
2. Nisén
3.
4.
5.
6.
7.

:banana

Jag kan rekomendera vägen från Ed till Halden och vidare till Aremark och över till Svedala igen.

Vill ganska omgående veta hur många som hänger på!!:)

Jag hänger gärna på, om jag får... :tungan
Avvaktar dock listan innan jag kollat om det fungerar öht.

Nån som tänkt att klä sig varmt och åka lite hoj i helgen?
Med mitt flyt just nu SNÖAR det säkert hela helgen men planer kan man ju ha!

1. Tjej-Raay
2. Nisén
3. Helander
4. ce
5.
6.
7.

Några fler tjejer vore väl inte fel om vi kunde få dit lr?? Tjej-Raay duger ju inte:tuttar:D

1. Tjej-Raay
2. Nisén
3. Helander
4. ce
5.
6.
7.

Några fler tjejer vore väl inte fel om vi kunde få dit lr?? Tjej-Raay duger ju inte:tuttar:D

ja någon tjej vore ju trevligt. vore ju kul för KÄRRINGEN me lite sällskap:D:D:D

ja någon tjej vore ju trevligt. vore ju kul för KÄRRINGEN me lite sällskap:D:D:D

eller förlåt .... jag mena tanten
:D

Last edited:

eller förlåt .... jag mena tanten
:D

Du är rar du! :kulspruta Det var ju inte mycket sällskap jag fick på vägen i lördags så ...........! Sällskap är aldrig fel!:krama

1. Tjej-Raay
2. Nisén
3. Helander
4. ce
5.
6.
7.

Har du raggat några brudar än CE? :tuttar Kan va bra om det är några som ä nybörjare, så att Tjej-Raay får känslan av att va lite bättre! :rofl

Vi bokar väl hela hallen???!!!! :yoparty Det blir 125:- per pappskalle om vi är 4! :arsele Målet är väl att vi blir fler! :hoppa Tex hoppas vi på att Skrot-Nisse o TRS hänger på! :banana

Har du raggat några brudar än CE? :tuttar Kan va bra om det är några som ä nybörjare, så att Tjej-Raay får känslan av att va lite bättre! :rofl

Vi bokar väl hela hallen???!!!! :yoparty Det blir 125:- per pappskalle om vi är 4! :arsele Målet är väl att vi blir fler! :hoppa Tex hoppas vi på att Skrot-Nisse o TRS hänger på! :banana

Va då:confused: Trodde det va du som skulle skaffa fram brudar:tummenupp Tänkte ju som raay, att du skulle behöva lite sällskap:tummenupp Så att vi blir lite distraherade å tittar på andra klot:tuttar än det vi håller i:tungan

Ska vi ha en bana var, då blir det många serier på en timme:banana

Va då:confused: Trodde det va du som skulle skaffa fram brudar:tummenupp Tänkte ju som raay, att du skulle behöva lite sällskap:tummenupp Så att vi blir lite distraherade å tittar på andra klot:tuttar än det vi håller i:tungan

SMART:tummenupp

:va Jag känner inte en jävla brud i er ålder! :tuttar Äré okej om jag tar med nån från PRO??!! :crash Vem behöver sällskap förresten? Vi ska ju sporta!? :yoparty Ni får väl ha lite Raay-Raay efteråt med egen hand! :rodnar

Klart att man ska egen bana-n! :Rockbanan Gillar serier!

Last edited:
Av dom tjejerna jag känner här uppe så ligger jag på minus hos ungefär 100% av dom, så jag kan inte bidra med några kvinns för då får jag stryk :näsblod

Nisén, ta med några PRO-tanter du, mina krav tycks ändå ramla genom golvet ihop med alkoholkonsumtion :D

Annars kan väl CE styra upp lite galanta damer? Dom borde ha lämplig ålder för min (och säkert Raay´s del) :hihi

Last edited:
Av dom tjejerna jag känner här uppe så ligger jag på minus hos ungefär 100% av dom, så jag kan inte bidra med några kvinns för då får jag stryk :näsblod

Nisén, ta med några PRO-tanter du, mina krav tycks ändå ramla genom golvet ihop med alkoholkonsumtion :D

Annars kan väl TRS styra upp lite galanta damer? Dom borde ha lämplig ålder för min (och säkert Raay´s del) :hihi

:jäs Tycker jag skulle vara skitkul att få se dej få stryk av tjejer! Annat än bowling de´! :D Går du så hårt åt dem?!? :smasha

:shrules Nja, jag är nog av den åsikten att man varken tar med tårta eller gammal skåpmat på kalas! :cpparty Förnyar gärna bekantskapskretsen med lite nya hojgalningar! :galen

Hallen fixa jag! Alltså har jag dratt´ mitt strå till stacken! :yoparty Ragga tjejer är inte min grej! :tuttar CE och TRS kan få dam-msuga upp några kvinns om behovet finns! :banana

:jäs
Hallen fixa jag! Alltså har jag dratt´ mitt strå till stacken! :yoparty Ragga tjejer är inte min grej! :tuttar CE och TRS kan få dam-msuga upp några kvinns om behovet finns! :banana

Nä, är det jag som ska fixa :tuttar så får det nog vara, tänker ju inte dela med mig med er :arsele:D:D:D:D:D

1. Tjej-Raay:trixie
2. Nisén
3. Helander
4. ce
5.
6.
7.

:fakta Senast på onsdag 7/10 måste jag meddela Karlberg om vi ska ha hela hallen eller inte! :mattias Blir vi fler är det bara bra, vi splittar 500:- på antalet som bowlar! :banana

Vi kör väl på det! :hojraket Eller är någon av annan åsikt?

Jag tar härmed det demokratiska beslutet på egen hand att: VI KÖR :dricka

Back