Hej, var inne med min ktm 990 sm hos en ktm dealer Enligt mig kommer det ut någon slags oljedimma som ni ser enligt bilden, syns klart o tydligt att detta kommer från packningsskarven för att leta sig åt höger bakåt.
Men till min stora förvåning säger säljaren/mek att de svarta fälten kommer från den tumnagel stora tjärfläck bakom cylindern, som enligt honom ligger o ångar framåt fast även han borde veta att fartvinden går bakåt
Vad tror ni i frågan??? Vem har rätt
Men till min stora förvåning säger säljaren/mek att de svarta fälten kommer från den tumnagel stora tjärfläck bakom cylindern, som enligt honom ligger o ångar framåt fast även han borde veta att fartvinden går bakåt
Vad tror ni i frågan??? Vem har rätt
Last edited:
Gör om, gör rätt.
Det får de gärna förklara...