Jag har börjat jaga lite nya prylar och hittade bl.a. ett chassi hos Sekvencia. Jag har precis lagt en beställning på chassi och lite andra prylar. Eftersom de inte tillhör de stora, etablerared och erkända firmorna har jag dock inte betalat något utan hade tänkt hämta och betala på plats....
.....Efter
lagd beställning började jag googla företaget och inser att de verkar ha en riktigt mörk historia bakom sig....
Min fråga är nu:
- Har någon här handlat med framgång hos dem eller skall jag redan nu annullera beställningen och plocka ihop sakerna från andra företag?
Skräckhistorier behöver ni inte ta upp om de är äldre än 2-3 månader... Jag är mer nyfiken på hur de skött sig det senaste kvartalet.
.....Efter
lagd beställning började jag googla företaget och inser att de verkar ha en riktigt mörk historia bakom sig....Min fråga är nu:
- Har någon här handlat med framgång hos dem eller skall jag redan nu annullera beställningen och plocka ihop sakerna från andra företag?
Skräckhistorier behöver ni inte ta upp om de är äldre än 2-3 månader... Jag är mer nyfiken på hur de skött sig det senaste kvartalet.