Vad säger ni killar?

  • Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
Jag utgår från att internationella friidrottsförbundet klassar henne som kvinna. Är inte så fallet är jag nog bi. :va

Det är illa om du måste ha ett internationellt förbund i ryggen som säger om din tjej är en hon eller han :gnissla
Då vet man att man har taskig smak...
 
Det är illa om du måste ha ett internationellt förbund i ryggen som säger om din tjej är en hon eller han :gnissla
Då vet man att man har taskig smak...

Nja det vet jag inte direkt. Jag tycker personligen att hon ser bra ut, har utstrålning och dessutom är hon ganska bra på att göra något mer än bara stå framför en kamera och se snygg ut. Tycker du att det är taskig smak är det helt ok för mig.
 
Spam.

rc11550_women.jpg


[edit] Eftersom jag är en man med stolthet så tog jag bort dom första två bilderna då jag faktiskt insåg att dom inte passar här.
 
Last edited:
Natalie Martinez , seriöst het! :Bugar
 

Bifogat

  • Natalie_Martinez_001.jpg
    Natalie_Martinez_001.jpg
    38.3 KB · Visningar: 238
  • natalie martinez 10.jpg
    natalie martinez 10.jpg
    28.4 KB · Visningar: 293
  • Natalie_Martinez_in_Death_Race_Wallpaper_5_800.jpg
    Natalie_Martinez_in_Death_Race_Wallpaper_5_800.jpg
    143.3 KB · Visningar: 201
[edit] Eftersom jag är en man med stolthet så tog jag bort dom första två bilderna då jag faktiskt insåg att dom inte passar här.

Erkänn att du tyckte de var på tok för tjocka? De såg ut att ha ätit lite väl mycket för att vara din smak, de var ju bara NÄSTAN anorektiska :D
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top