Vad säger ni killar?

• Thread starter Thread starter Teo
  • Start date Start date
Status
Ej öppen för fler svar.
:tummenupp vassegod! har nog varit uppe innan, men skit i det, kan tittats på mer än en gång:D

Bifogat

• tf2_dtop7_1280.jpg
    tf2_dtop7_1280.jpg
    95.3 KB · Visningar: 365
ehh - fortsätter med lite fler surfarbrewdar:D

Bifogat

• 600--surf-babes.jpg
    600--surf-babes.jpg
    18.6 KB · Visningar: 201
  • 697956.jpg
    697956.jpg
    112.2 KB · Visningar: 199
  • surf1.jpg
    surf1.jpg
    36.3 KB · Visningar: 355
  • surfbabes.jpg
    surfbabes.jpg
    63.1 KB · Visningar: 310
Misstänker att du inte gillar varken hårdrock eller heavymetal och framför allt inte glamrock då, där en stor del verkar sminka sig på ett eller annat sätt och hoppa runt i spandexbrallor. :tummenupp

Är iofs allätare men heavymetal samt hårdrock är ju favoritgenren, därmed inte sagt att jag gillar att kolla på fula killar som spökar ut sig till tjejer. Hänger inte riktigt med hur du resonerar riktigt, men skitsamma för här ska det vara snygga TJEJER och några jävla äckliga emo-ungar som förtjänar ett kok stryk bara för sin utstyrsel :banana

Edit/ Surfing :kär :drool

Är iofs allätare men heavymetal samt hårdrock är ju favoritgenren, därmed inte sagt att jag gillar att kolla på fula killar som spökar ut sig till tjejer. Hänger inte riktigt med hur du resonerar riktigt, men skitsamma för här ska det vara snygga TJEJER och några jävla äckliga emo-ungar som förtjänar ett kok stryk bara för sin utstyrsel :banana

Edit/ Surfing :kär :drool

Enkelt: Sminkar man sig och ser ut som fan som artist och spelar DIN typ av musik är det ok, men tydligen inte annars. ;)

För övrigt håller jag med dig, att tråden nog mer handlar om vackra tjejer/kvinnor, så vi släpper den diskussionen. :tummenupp

Enkelt: Sminkar man sig och ser ut som fan som artist och spelar DIN typ av musik är det ok, men tydligen inte annars. ;)

Självklart, antingen håller du med mig eller så är du mot mig. Vad fan trodde du, att det fanns något mellanting? Har man valt sida får man stå sitt kast...
Lägger in en bild bara för att få med henne även på denna sida :D

elisha-cuthbert-3.jpg

OM jag någonsin funderat på att tänka tanken att damfotboll är trist att titta på, så ber jag 1000 gånger om ursäkt!!! :Bugar

Själva fotbollen är ju totalt värdelös att kolla på, ungefär som att titta på division 7 korpfotboll för herrar. Men om man fick se vad som föregick i omklädningsrummet så skulle det locka mer tittare :drool
Eller ja, inte om man kollar på svensk damfotboll då för där går de ju att räkna på en hand de som man vill se lite mer lättklädda.

Manschauvinistisk, det vet jag inget om :gnissla

I think she is HOT!

Bifogat

• 0901_sbkp_01_a+2002_suzuki_gsxr1000+sagia_castaneda_wallpaper.jpg
    0901_sbkp_01_a+2002_suzuki_gsxr1000+sagia_castaneda_wallpaper.jpg
    226 KB · Visningar: 358
  • 875394222l.jpg
    875394222l.jpg
    62.7 KB · Visningar: 374
  • l_ec6702b144f9f1bbcfdd1d94316ca42b.jpg
    l_ec6702b144f9f1bbcfdd1d94316ca42b.jpg
    56.1 KB · Visningar: 406