MrC
\,,/(O_O)\,,/
På Hondan jag köpt är det hemma kopplat med lyktorna, tex högra ljuset är alltid på HEL har jag märkt, så hel/halv funkar bara på vänstra.
Är detta godkänt på en besiktning?
Hojen är Honda cbr 1000rr -04
Tack i förhand
Är detta godkänt på en besiktning?
Hojen är Honda cbr 1000rr -04
Tack i förhand

