Katana och GSX 1100-tråden

Vad är det där gröna förnånting ?
Är det inte obehagligt med en massa människor sådär nära inpå ?

Nä, jag vrider nog om garagenyckeln ett extra varv, det verkar läskigt där utanför !

Last edited:

Nä, jag vrider nog om garagenyckeln ett extra varv, det verkar läskigt där utanför !

Precis en otäck miljö.

/Ingvar

Måste bara säga att din ES är så jävla läcker. Originalskick men dom förfinade detaljerna gör hela skillnaden. Kanonhoj! :tummenupp

Tackar, man gör så gott man kan. Lite åt sleeper-hållet skall det vara:tummenupp.

/Ingvar

Hur gick det? Fick ju jobba i s. Det såg ju ut att vara en rejäl GSX-träff det där:tummenupp
Den där svarta hybriden kom den från Göteborgshållet?

/U

Den svarta kommer från Ljungsbro och har bl.a. en bigblock-cylle med 1327.

I dessa sammanhang är ju bara GSX(R), V-max man ser överallt. Till det kommer några enstaka HD. Det verkar inte existera t.ex. Honda och Yamaha:va

/Ingvar

Last edited:
Precis en otäck miljö.

/Ingvar

Tackar, man gör så gott man kan. Lite åt sleeper-hållet skall det vara:tummenupp.

/Ingvar

Den svarta kommer från Ljungsbro och har bl.a. en bigblock-cylle med 1327.

I dessa sammanhang är ju bara GSX(R), V-max man ser överallt. Till det kommer några enstaka HD. Det verkar inte existera t.ex. Honda och Yamaha:va

/Ingvar

Ok, tänkte att det kanske var den jag sålt lite delar till. var ett liknande projekt. Alla dessa 1327:or vad är det för fel på 1168/70:D
Att det inte finns några Y o H förvånar inte så mycket. Däremot borde det finnas en och annan Kawa!

Men hur gick det?

/U

det där grön....

håller med Peter..har massa sånt där grönt på baksidan..går aldrig ut där...

Ska nog sätta upp bevakningskamera på garaget oxå så det inte kommer massa folk...

:mad:

e dom där eller ....:tuttar

Ni skulle bara veta vad som finns där ute:tuttar

/Ingvar

Gälar! Se sån stil han har! Får väl börja smygträna på det där bakom garaget innan snön faller, så kanske man kan hänga med på ngt evenemang nästa säsong:tummenupp

Det skulle ju vara hur kul som helst med lite mer GSX'er på plats. V-max gänget är ju förebild här, dom har t.o.m egen klubbintern stege:yoparty.

/Ingvar

Last edited:
Viss kritik till vissa i v-max gänget måste jag ge, det var några som borde ha trampcykel istället före en v-max.

Vårdslös körning, och inte mottaglig för inforationen som gavs vid förarmötet.

vi blir fler nästa år...

Ni skulle bara veta vad som finns där ute:tuttar

/Ingvar

Det skulle ju vara hur kul som helst med lite mer GSX'er på plats. V-max gänget är ju förebild här, dom har t.o.m egen klubbintern stege:yoparty.

/Ingvar

vi blir ju fler nästa år som åker...vem tar på sig att ordna en intern GIXXER stege ...INGVAR !!!:tummenupp

Nyheter
Påvens BMW R18 utauktionerad

Den 3 september 2025, under...

GGN 2025, värsta hittills !

Conny Bohlin, VD för Nordic...

Bildsvep – GGN 2025

På plats i depån på årets G...

Wunderlich vindavvisande väskor

Pressrelease om nyhet från ...

GGN Shakedown – Stark Varg EX!

MysEnduro i Laxå I sönda...

Bike nr 10 lämnad till tryck!

Nästa nummer av Bike är som...

Missa inte Katalogen 2026!

Stora Motorcykel...

Flera stora stjärnor till 2025 års Gotland Grand National!

David Knight, Ducati Åre...

Ny Brutale från MV Agusta

Italienska motorcykeltillve...

Indian Motorcycles bryter sig loss

Screenshot Polaris Inc h...

Back