Spamtråd M+S

Måste ta bort klisterrester från silvertejp (Biltema). Har provat med just Biltemas Label off eller var det heter men det smetade bara ut allt ännu mera.

Funkar Cellulosa för sånt?

Måste ta bort klisterrester från silvertejp (Biltema). Har provat med just Biltemas Label off eller var det heter men det smetade bara ut allt ännu mera.

Jag tog isopropylalkohol efter semestern förra året, funkade grymt bra. :tummenupp

Fick en sekund över och kom underfund med att jag har blivit sjukt såld på gamla retrostukhojar a'la Café, fast med nya prylar på. S.a.s.

Djeflar, en sådan här ska jag köpa nångång. :drool

Fuck plast-R1 a'la discodänga, egentligen.

9046961286.jpg

lampolja/fotogen is the shit :tummenupp

Fick en sekund över och kom underfund med att jag har blivit sjukt såld på gamla retrostukhojar a'la Café, fast med nya prylar på. S.a.s.

Djeflar, en sådan här ska jag köpa nångång. :drool

Fuck plast-R1 a'la discodänga, egentligen.

9046961286.jpg

Det blir nog en nakenhoj för mig som nästa cykel, känner att jag är mogen för det nu :)

Last edited:
Fyfan, sett första Zeitgeistfilmen nu.. Mysko saker, även om bara hälften skulle vara sant är det sjukt, :näsblod

För er som inte sett filmen "seven pounds" med Will Smith, så kan jag starkt rekomendera den.

Först fattade man inte riktigt handlingen med det man läst på baksidan av filmen, och sen fattade man fortfarande inte riktigt filmen ett tag. Jävligt underlig "kännsla" när man tittade på den, och sen i slutet så blev allt glasklart... till och med småsaker som man inte trodde hade betydelse för filmen i sig va invävda. Den va skitbra.

Bästa film jag sett på länge :)

För er som inte sett filmen "seven pounds" med Will Smith, så kan jag starkt rekomendera den.

Först fattade man inte riktigt handlingen med det man läst på baksidan av filmen, och sen fattade man fortfarande inte riktigt filmen ett tag. Jävligt underlig "kännsla" när man tittade på den, och sen i slutet så blev allt glasklart... till och med småsaker som man inte trodde hade betydelse för filmen i sig va invävda. Den va skitbra.

Bästa film jag sett på länge :)

japp, kan bara instämma. sjukt gripande i slutet :)

Nyheter
Nya europeiska riktlinjer ska höja kvaliteten på avancerad MC-utbildning

I samband med MotoGP-racing...

SMC med och höjer MC-säkerheten i Europa

Sveriges MotorCyklister (SM...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025