Spamtråd M+S

Och vad gör du uppe så tidigt på morgonen??:3freak

Själv vaknade jag med panik vid 10 och trodde jag hade fösovit mig... Fick ringa till jobbet bara för att dubbelkolla att jag inte ska jobba idag eftersom de älskar att ändra mitt schema i sista minut.:gnissla

Blir en tur ner till Varberg om en stund och ikväll är det Supercross som gäller:) :banana

Nu är den tillbaka :banana

Läser nästan aldrig i den tråden, men blev ju lite nyfiken på vad som kan ha sagts för att en hel tråd skulle dammsugas upp på det viset....:confused:

aja, lär man aldrig få veta, o det man inte vet,... det har man inte ont av.
Fast aftonhoran-genen i mig kittlar lite ändå....:rolleyes:

Läser nästan aldrig i den tråden, men blev ju lite nyfiken på vad som kan ha sagts för att en hel tråd skulle dammsugas upp på det viset....:confused:

aja, lär man aldrig få veta, o det man inte vet,... det har man inte ont av.
Fast aftonhoran-genen i mig kittlar lite ändå....:rolleyes:

En som hade blivit påkörd av en bilist och lät hela sitt vokabulär som verkade bestå av ungefär 5 ord (varav 4 var svordomar) beskriva vad han tyckte och tänkte(?) om denna bilförare.

Att det blev så många inlägg rensade beror nog på att de som svarat hade quote:at hans ursprungliga inlägg.

En som hade blivit påkörd av en bilist och lät hela sitt vokabulär som verkade bestå av ungefär 5 ord (varav 4 var svordomar) beskriva vad han tyckte och tänkte(?) om denna bilförare.

Att det blev så många inlägg rensade beror nog på att de som svarat hade quote:at hans ursprungliga inlägg.

ah, gotcha
inte sååå dramatiskt då

tack för uppdateringen :)

Back