Fredrik1988
Kör Aprilia rxv/sxv 550
Hej alla!
Jag har lite problem med att få igång min hoj.
Innan gick den igång på 2-3 försök men nu får jag inte igång den. Batteriet är helt full laddat, men det känns som det inte "orkar" dra igång hojen. Allt låter som det ska (startmotorn klickar). Men ändå kan jag inte få igen hojen...Drar slut på hela batteriet när jag försöker starta den.
Är det batteriet som är kasst eller vad kan felet vara?
Har dessutom vart tvungen att ladda batteriet ofta för det laddas inte upp när jag kör. Varför laddas det inte, kan generatorn va sönder?
Jag har lite problem med att få igång min hoj.
Innan gick den igång på 2-3 försök men nu får jag inte igång den. Batteriet är helt full laddat, men det känns som det inte "orkar" dra igång hojen. Allt låter som det ska (startmotorn klickar). Men ändå kan jag inte få igen hojen...Drar slut på hela batteriet när jag försöker starta den.
Är det batteriet som är kasst eller vad kan felet vara?
Har dessutom vart tvungen att ladda batteriet ofta för det laddas inte upp när jag kör. Varför laddas det inte, kan generatorn va sönder?
