Gött me svininfluensa!

Usch och fy :( den där influensan verkar vara riktigt "seg"... Krya på dig!

Ser man ut som på din avatar om man får det :skrämd

Hade förmodligen den förra veckan. Inte så otäck, faktiskt, de flesta "vanliga" flunsor har varit värre.

Jag är rätt säker på att jag hade svininfluensan efter way out west. En tjej som jag var med den helgen fick influensa samtidigt som mig och hon fick det bekräftat att det var svininfluensan i alla fall. Själv så fick jag inte komma in och träffa någon läkare eller någonting för "dom ville inte ha någon med influensa där". Jävligt kul att få höra det tyckte jag..

Hur som helst så hade jag runt 40 graders feber, yra, feberdrömmar, oändligt ont i halsen, ont i huvudet och värk i hela kroppen. Jag tyckte det var en av de värre influensorna jag har haft. Vad som däremot var positivt var att det gick över efter tre dagar bara. :va

Men som sagt, vet inte om det var svininfluensan. Ruggigt tråkigt var det i alla fall. Jag hade that 70's show på tvn under hela tiden för jag hade just fildelat hem alla säsongerna illegalt. Jag låg och tänkte på hur man matematiskt räknade ut hur roligt ett skämt var och jag hade jävligt många dumma idéer om det hela som jag själv inte alls förstod. Då och då så kom jag på att det är ju för helvete bara feberyra och ingenting var det minsta logiskt. Sen låg man där igen efter ett tag och tänkte på samma saker.

Jag låg och tänkte på hur man matematiskt räknade ut hur roligt ett skämt var och jag hade jävligt många dumma idéer om det hela som jag själv inte alls förstod. Då och då så kom jag på att det är ju för helvete bara feberyra och ingenting var det minsta logiskt. Sen låg man där igen efter ett tag och tänkte på samma saker.
Säker på att du inte bara dragit en feting? Kan ge samma symptom.

Jag har varit kärnfrisk ett par år nu men fick ont i halsen idag och kan inte sova pga det :(

Jag vill TRO att det är för att jag cyklade ett par mil o regnoväder och blev rätt så blöt. Varm. Tog av mig regnjackan. Cyklade vidare och blev ännu blötare.

Fan om jag får detta skitet. Har verkligen inte tid med det just nu.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5722202.ab
Oj just det, det är ju AB....

Jag gissar att det var Radiotjänst som lönnmördade honom, då han inte betalt sin TV-avgift. :mattias

Vad som inte framgår i historien är att 37-åringen kör MC med miniblinkers. Det var polisens insatsstyrka mot särskilda brott som slog till och lönnmördade honom som straff för det ohyggliga brottet.
Hans kropp kommer att skickas till Israel i enlighet med det finstilta på hans organstransplantationskort.

Jag har varit kärnfrisk ett par år nu men fick ont i halsen idag och kan inte sova pga det :(

Jag vill TRO att det är för att jag cyklade ett par mil o regnoväder och blev rätt så blöt. Varm. Tog av mig regnjackan. Cyklade vidare och blev ännu blötare.

Fan om jag får detta skitet. Har verkligen inte tid med det just nu.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5722202.ab
Oj just det, det är ju AB....

Man blir inte sjuk av att vare sig bli blöt, kall eller en kombo av dessa.

Nej, men du är mer mottaglig för diverse skit om du är nerkyld.

Kylan i sig blir jag inte sjuk av men det påverkar luftrör och kan som sagt göra en mer mottaglig för "diverse skit". Något som däremot gör mig sjuk är drag och sitter jag vid ett öppet tågfönster eller kall AC så blir jag inte förvånad om jag får dras med en bronkit i några veckor:huvet
Den kalla luften är oftast torr och det irriterar slemhinnor i näsan etc.
:mad: vintern

Ang svininfluensan så är det nu nu kamp mot tiden om jag hinner vaccinera mig innan det bryter ut, tillhör både vårdpersonal och riskgrupp, hade det inte varit fallet så hade jag inte vaccinerat mig.

Last edited:
Vad som inte framgår i historien är att 37-åringen kör MC med miniblinkers. Det var polisens insatsstyrka mot särskilda brott som slog till och lönnmördade honom som straff för det ohyggliga brottet.
Hans kropp kommer att skickas till Israel i enlighet med det finstilta på hans organstransplantationskort.

och silvio berlusconi, kommer göra en tv-film på detta. internationella skådisar som claire wikholm, kommer göra sitt yttersta i sin persongestaltning av den avlidne.

Nyheter
KTM säkrar investerare och gasar vidare

KTM har meddelat en viktig ...

Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”

Genom att bygga vidare på f...

Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu är det bara en månad til...

En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!

Nu börjar det dra ihop sig ...

Vinnn en CTEK CT5 Powersport!

Svara på några enkla frågor...

Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc

Yamaha Motor har vunnit en ...

Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!