dn-L
Office Linebacker
Fick gå hem tidigt från jobbet. 

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Nej där är jag ju frisk å kry, du skulle se mig nu. :nöffSer man ut som på din avatar om man får det![]()
Nej där är jag ju frisk å kry, du skulle se mig nu. :nöff
Säker på att du inte bara dragit en feting? Kan ge samma symptom.Jag låg och tänkte på hur man matematiskt räknade ut hur roligt ett skämt var och jag hade jävligt många dumma idéer om det hela som jag själv inte alls förstod. Då och då så kom jag på att det är ju för helvete bara feberyra och ingenting var det minsta logiskt. Sen låg man där igen efter ett tag och tänkte på samma saker.
Säker på att du inte bara dragit en feting? Kan ge samma symptom.
Precis min tanke, dåligt marockanskt kanske?
Man har aldrig tid. 37-åringen tillhörde nån slags riskgrupp och pysslades om av sin pappa, yngre självständiga män med exemplarisk fysik behöver nog inte oroa sig.Fan om jag får detta skitet. Har verkligen inte tid med det just nu.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5722202.ab
Oj just det, det är ju AB....
De ringde mig igår och jag sa nej till avgift. Kommer jag att dö nu?Jag gissar att det var Radiotjänst som lönnmördade honom, då han inte betalt sin TV-avgift.![]()
De ringde mig igår och jag sa nej till avgift. Kommer jag att dö nu?
Jag gissar att det var Radiotjänst som lönnmördade honom, då han inte betalt sin TV-avgift.![]()
Jag har varit kärnfrisk ett par år nu men fick ont i halsen idag och kan inte sova pga det
Jag vill TRO att det är för att jag cyklade ett par mil o regnoväder och blev rätt så blöt. Varm. Tog av mig regnjackan. Cyklade vidare och blev ännu blötare.
Fan om jag får detta skitet. Har verkligen inte tid med det just nu.
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5722202.ab
Oj just det, det är ju AB....
Man blir inte sjuk av att vare sig bli blöt, kall eller en kombo av dessa.
Nej, men du är mer mottaglig för diverse skit om du är nerkyld.
Vad som inte framgår i historien är att 37-åringen kör MC med miniblinkers. Det var polisens insatsstyrka mot särskilda brott som slog till och lönnmördade honom som straff för det ohyggliga brottet.
Hans kropp kommer att skickas till Israel i enlighet med det finstilta på hans organstransplantationskort.
![]() |
KTM säkrar investerare och gasar vidare
KTM har meddelat en viktig ... |
![]() |
Motorcykelbranschen presenterar ”Safe Ride to the Future 3.0”
Genom att bygga vidare på f... |
![]() |
Bara en månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu är det bara en månad til... |
![]() |
En månad kvar till Gotland Ring Bike Week!
Nu börjar det dra ihop sig ... |
![]() |
Vinnn en CTEK CT5 Powersport!
Svara på några enkla frågor... |
Försvarsmakten väljer Yamaha XT250 som ny ordonnansmc
Yamaha Motor har vunnit en ... |
|
![]() |
Vinnarhjälmen utlämnad
Robin Axelsson lämnar över ... |
![]() |
Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten