Bilder från B-racet på Sviestad 2009-08-29

Som jag misstänkte, det var alltså Hoztic som var nere och fotade, synd att vi inte "sprang på vandra", jag såg dej bara på avstånd :)

Jag väntade på att Rookie 1000 skulle köra om efter regnavbrottet men blev tvungen att åka hem, blev det racet senarelagt eller?

En kul grej: När jag knallade runt inne på depåområdet så stannade det till en liten grabb i skinnställ.
Han kikade misstroget på mina "fina, oslitna" knäpuckar, så frågade han:
Vill du köpa ett par slitna knäpuckar?
Snopet svarade jag något om att jag hade egna jag tänkt nöta ner... (som att det kommer hända, hehe)....
Jag frågade var han fått tag i sina? De har jag köpt svarade han, tänkte väl det muttrade jag och gick vidare.

När jag sedan såg Honda Academy racet så förstod jag vem som nött ner hans puckar... Damn vad duktiga ungarna är :tummenupp

Last edited:
Som jag misstänkte, det var alltså Hoztic som var nere och fotade, synd att vi inte "sprang på vandra", jag såg dej bara på avstånd :)
Alla känner apan, apan känner ingen :rolleyes: Jag var ju inte ensam om att gå runt med en kamera i näven :rodnar men såg du nån med hästsvans, stor röd/svart ryggsäck å Rapido-jacka så är jag skyldig! :) Kliv fram å säg hej nästa gång! :tummenupp

Nej, alltså grejen är den att jag såg några fotografer på håll (stod mest på utsidan av esset, så det var inte så lätt att rusa in på banan.
Givetvis kommer jag att heja när vi ses :)
Själv knallade jag runt i ett rött AlpineStars ställ och blå rygga.

Alla känner apan, apan känner ingen :rolleyes: Jag var ju inte ensam om att gå runt med en kamera i näven :rodnar men såg du nån med hästsvans, stor röd/svart ryggsäck å Rapido-jacka så är jag skyldig! :) Kliv fram å säg hej nästa gång! :tummenupp

Nej, alltså grejen är den att jag såg några fotografer på håll (stod mest på utsidan av esset, så det var inte så lätt att rusa in på banan.
Givetvis kommer jag att heja när vi ses :)
Själv knallade jag runt i ett rött AlpineStars ställ och blå rygga.
Rött A-starställ låter inte helt bekant, men å andra sidan så såg jag hela lördagen genom en kamera som va riktad mot hojarna, så jag var nog ganska omedveten om min omgivning :rolleyes:

Rött A-starställ låter inte helt bekant, men å andra sidan så såg jag hela lördagen genom en kamera som va riktad mot hojarna, så jag var nog ganska omedveten om min omgivning :rolleyes:

Här är nån doldis i rött A-starställ... Kan det va han?

IMG_3965.jpg

Ikväll va jag lite för slö för att göra nå vettigt, så jag lekte lite med PS istället :rolleyes:

IMG_4383_II.jpg

Perra är ute och finkör lite :tummenupp

IMG_3945_II.jpg

Mattias minns ju fortfarande svartvit tv så han kom också med på ett hörn :D

*/ ?>
Nyheter
Vi provkör Indian Chief Vintage

Screenshot I kommande nu...

Ducati DesertX 2026

Ducati DesertX 2026 – ännu ...

KTM firar 100 år av 6DAYS

KTM firar 100 år av 6DAYS® ...

Snabbladdad ny 94-hästars elhoj

BBM Hiro – ett helt nyutvec...

KTM bryter med Kiska – så påverkas framtidens design

Efter flera decennier tills...

Ducati Formula 73 – retro och racing i perfekt harmoni

Retro möter racing – Ducati...

Voge DS 800 X Rally – Ny offroadhoj till 2026

Voge DS 800 X Rally är en n...

Harley-Davidson laddar upp med massor av kubik

Harley-Davidson fortsätter ...

KTM 790 Duke – ny generation på gång till 2027?

KTM:s mellanklassraket får ...

Nytt från Halvarssons: Mora V2

Halvarssons nya Mora V2 är ...

Back