Bilder från B-racet på Sviestad 2009-08-29

Som jag misstänkte, det var alltså Hoztic som var nere och fotade, synd att vi inte "sprang på vandra", jag såg dej bara på avstånd :)

Jag väntade på att Rookie 1000 skulle köra om efter regnavbrottet men blev tvungen att åka hem, blev det racet senarelagt eller?

En kul grej: När jag knallade runt inne på depåområdet så stannade det till en liten grabb i skinnställ.
Han kikade misstroget på mina "fina, oslitna" knäpuckar, så frågade han:
Vill du köpa ett par slitna knäpuckar?
Snopet svarade jag något om att jag hade egna jag tänkt nöta ner... (som att det kommer hända, hehe)....
Jag frågade var han fått tag i sina? De har jag köpt svarade han, tänkte väl det muttrade jag och gick vidare.

När jag sedan såg Honda Academy racet så förstod jag vem som nött ner hans puckar... Damn vad duktiga ungarna är :tummenupp

Last edited:
Som jag misstänkte, det var alltså Hoztic som var nere och fotade, synd att vi inte "sprang på vandra", jag såg dej bara på avstånd :)
Alla känner apan, apan känner ingen :rolleyes: Jag var ju inte ensam om att gå runt med en kamera i näven :rodnar men såg du nån med hästsvans, stor röd/svart ryggsäck å Rapido-jacka så är jag skyldig! :) Kliv fram å säg hej nästa gång! :tummenupp

Nej, alltså grejen är den att jag såg några fotografer på håll (stod mest på utsidan av esset, så det var inte så lätt att rusa in på banan.
Givetvis kommer jag att heja när vi ses :)
Själv knallade jag runt i ett rött AlpineStars ställ och blå rygga.

Alla känner apan, apan känner ingen :rolleyes: Jag var ju inte ensam om att gå runt med en kamera i näven :rodnar men såg du nån med hästsvans, stor röd/svart ryggsäck å Rapido-jacka så är jag skyldig! :) Kliv fram å säg hej nästa gång! :tummenupp

Nej, alltså grejen är den att jag såg några fotografer på håll (stod mest på utsidan av esset, så det var inte så lätt att rusa in på banan.
Givetvis kommer jag att heja när vi ses :)
Själv knallade jag runt i ett rött AlpineStars ställ och blå rygga.
Rött A-starställ låter inte helt bekant, men å andra sidan så såg jag hela lördagen genom en kamera som va riktad mot hojarna, så jag var nog ganska omedveten om min omgivning :rolleyes:

Rött A-starställ låter inte helt bekant, men å andra sidan så såg jag hela lördagen genom en kamera som va riktad mot hojarna, så jag var nog ganska omedveten om min omgivning :rolleyes:

Här är nån doldis i rött A-starställ... Kan det va han?

IMG_3965.jpg

Ikväll va jag lite för slö för att göra nå vettigt, så jag lekte lite med PS istället :rolleyes:

IMG_4383_II.jpg

Perra är ute och finkör lite :tummenupp

IMG_3945_II.jpg

Mattias minns ju fortfarande svartvit tv så han kom också med på ett hörn :D

Nyheter
Di Giannantonio tillbaka som vinnare!

Fabio Di Giannantonio är fö...

The Distinguished Gentlemans’s Ride – Körs i morgon!

Den 17 maj är det åter dags...

GOTLAND GRAND NATIONAL OCH AFTONBLADET SÄNDER 12 TIMMAR LIVE FRÅN ÅRETS TÄVLING!

Foto: Karin Tornblom Pre...

Allt om MC på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Bike på Rapidos öppet hus!

Kom och hälsa på Rapido MCK...

Stabilt läge på Gotland Ring!

Den trista dispyten om ägan...

Anpassad service för Ducati Desmo 450 MX

Ducati lanserar serviceinte...

Oro för batteriet

Batteriet oroar mest – men ...

Video: Ducati Hypermotard