Irriterande musik!

[YOUTUBE-ID]IoIpxkWzcLM[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]VmNJJ-QWeSk[/YOUTUBE-ID]
Förbannat dålig skitmusik av idioter, för idioter. Ta vilken person som helst som är riktigt jävla dum i skallen, alltså stoppa-fyrkanten-i-triangeln-på-barnpussel-dum, så kan man ge sig fan på att han/hon gillar antingen Eurodance, Takida, Hammerfall eller dom nya och tuffa Dead by April, eller möjligtvis samtliga.

Jag tycker för övrigt att ni ska sluta snacka skit om David Hasselhoff. Man blir förbannad.

Mr Big - To Be With You

:zpy:zpy:zpy:zpy:zpy:zpy:zpy:zpy:zpy:zpy:zpy:zpy

Den där har jag också hatat sen första gången jag hörde den för en massa år sen. Det är otroligt att en sån begåvad gitarrist som Paul Gilbert kan göra sån vidrig musik.

Last edited:
Jag dööör....:zpy

:4skrika

Vår käre David H är en av världens mest framstående komiker :fakta

Han vet bara inte om det.

E*

Kunde inte låta bli. Nån kan ju ha missat den.
[YOUTUBE-ID]xQzVIbWBcsA[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
[YOUTUBE-ID]6j7huh5Egew[/YOUTUBE-ID]

Egentligen en ganska bra låt. Som tyvärr har förstörts av alla fulla grabbgäng som ska bröla fram melodin så fort de inte vet vad annars de ska göra.

Fan vad jag garvade på stan just (ensam med min hund i koppel..hrm).

När jag läste vad du skrev sist tänkte jag "hm...det har jag faktiskt inte hört någon skråla".
Vad hör jag när jag går på seeen hundpromenad klockan 01.00

Ca 10 aspackade grabbar raggla fram över stora torget och vråla:
Oooooooooh oh oh oh ohohoh
Man kunde bara garva över sammanträffandet :P

[YOUTUBE-ID]9DVTjKs5CgY[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]M3m_HRtgo_w[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]85GzwSaF1ck[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]PZsbdzskjmc[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]4OEWwZqqBps[/YOUTUBE-ID]

En sån här tråd måste praktiskt taget leva i evighet då det tenderar att öppnas nya sår i musikhistorien.

Paradisio - Bailando

Sköna danslåten Ecuador våldtas utan skam av två sopor...

[YOUTUBE-ID]-3kkkc-hUDs[/YOUTUBE-ID]

Den här videon känns som en modebloggare...

[YOUTUBE-ID]X61uxaYFmWM[/YOUTUBE-ID]

[YOUTUBE-ID]IoIpxkWzcLM[/YOUTUBE-ID]
Förbannat dålig skitmusik av idioter, för idioter. Ta vilken person som helst som är riktigt jävla dum i skallen, alltså stoppa-fyrkanten-i-triangeln-på-barnpussel-dum, så kan man ge sig fan på att han/hon gillar antingen Eurodance, Takida, Hammerfall eller dom nya och tuffa Dead by April, eller möjligtvis samtliga.

Kan inte annat än hålla med, helvetes jävla skitmusik :mad: Tyvärr så har min tjej dålig musiksmak och gillar dem båda, har försökt få henne att förstå att man inte lyssnar på sånt skit om man är över 12 år men det går inte in :(

Jag irriterar mig mest på att han uttalar alone som ett skottskt "elåne" och dessutom har med ordet i samtliga texter, hela tiden.

:mad:

Jag irriterar mig mest på att han uttalar alone som ett skottskt "elåne" och dessutom har med ordet i samtliga texter, hela tiden.

:mad:
Vad förväntar du dig? De kommer ju från Ånge.

:4skrika

Vår käre David H är en av världens mest framstående komiker :fakta

Han vet bara inte om det.

E*

Kunde inte låta bli. Nån kan ju ha missat den.
[YOUTUBE-ID]fakkin U tobe[/YOUTUBE-ID]

Hahaha!! :rofl
"Don get alcohol..C wha it´s doin to ya!"
"Wahhh?"
"Yar lyin on da floor..."
"Uhmmm..."
*äter slabbig hamburgare*
"Dis is a mess...."
*PLOFF*

Finska grupper verkar gilla att slakta låtar av Gary Moore.Bägge är irriterande usla,men jag har svårt att bestämma mig för vilken som är allra sämst...
[YOUTUBE-ID]JDm4NybGYVQ[/YOUTUBE-ID]
[YOUTUBE-ID]OfT5v16yAtU[/YOUTUBE-ID]

Kunde inte sagt det bättre själv.
Mänskliga ord räcker inte till för att beskriva vilken pinsamt dålig skit det är. :mad:

Tappade kontakten med en polare enbart för att han tjatade om Curly Sue hela tiden("Ryser varje gång jag hör den, blablabla"). Och just när jag inte trodde det kunde bli sämre så kom Dead by April.
Jag har ingen TV, ingen radio och ingen tidning. Ändå har jag på något vis hört deras hjärnsmältande dåliga "tuffrock" samt sett dem på stillbild och video. För tuff måste man ju vara så som de poserar, klär sig och skriker. Eller? :va
Ett framträdande av dem på Sommarkrysset kan man hitta på youtube, om man vågar. Det är inget för känsliga musikälskare.

Last edited:
fattar inte varför ingen har nämnt den här låt?!

Videon jag hitta på youtube är iofs rätt kul. Beskrivningen var såhär "nu är linda tillbaka med en ny musik video som visar vad hon verklingen sjunger om!!!"

[YOUTUBE-ID]zkujMYSpeX4[/YOUTUBE-ID]

Men det värsta du någonsin kan få tag i enligt mig.. kunde inte lyssna mer än typ 3 sek av låten och höll på att spy:zpy

[YOUTUBE-ID]Zxf0TOk0ho0[/YOUTUBE-ID]

Last edited:
Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!