Irriterande musik!

Alltså denna tråden väcker många hemska minnen till liv, inge bra alls :död

[YOUTUBE-ID]95YhPWaI2H4[/YOUTUBE-ID]

There can be only one! :mad:
[YOUTUBE-ID]FEPZ3HwOgbY[/YOUTUBE-ID]
Första gången jag hörde den var jag bombsäker på att Mange Schmidt hade uppfunnit ännu ett übervidrigt öronlavemang.
Döm till min förvåning när jag fick höra att det var Promoe som var skyldig, han som ändå hade gjort en halvhyffsad låt för några år sen om väggar som inte ljög.. :brinnerup :va

Jag vill veta vem som är ansvarig för detta öronbajset. :mad:
[YOUTUBE-ID]ZthNYozVwNM[/YOUTUBE-ID]

Jag vill veta vem som är ansvarig för detta öronbajset. :mad:
[YOUTUBE-ID]ZthNYozVwNM[/YOUTUBE-ID]

:mad: Och jag har fött höra den mer än alla er andra i sommar, tänk på det!
Först tjör dem den på "kallis" hela dagarna för zombiefolket som inte verkar misstycka att de bara varvar samma låt.
Sedan har den så klart satt sig i den lilla del som fortfarande är aktiv mellan amygdala hos dessa människor när de ska hem vid 18-tiden för att bedriva återhämtning så då fullkomligt basoneras den ut över gator torg för att sedan återupptas på div klubbar när aftonen inträder och sedan även avsluta aftonen
på det populära prommenadstråket utanför mitt fönster kl 02-04.

Pprrraaapapapapa! Till en början så välkomnade jag näverhattarna under medieval week men bara till en början. Nu är det tyssst. ahhh

[YOUTUBE-ID]6j7huh5Egew[/YOUTUBE-ID]

Egentligen en ganska bra låt. Som tyvärr har förstörts av alla fulla grabbgäng som ska bröla fram melodin så fort de inte vet vad annars de ska göra.

Tur att jag precis har blåst rent datorn och saknar drivrutiner till ljudkortet :mad:

Jag skäms varje dag jag slår på radion, och ändå raderar jag RIX/MIX och annat skit efter att tjejen har programmerat in dem.

Inte ett rätt med denna låten. Och videon börjar med moppefuckon...[YOUTUBE-ID]SkcaYzSUsC4[/YOUTUBE-ID]

Djupdykning i barndomens värld :zpy[YOUTUBE-ID]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/wvKoM7oTrSA&hl=sv&fs=1&"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/wvKoM7oTrSA&hl=sv&fs=1&" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/YOUTUBE-ID]

There can be only one! :mad:
Första gången jag hörde den var jag bombsäker på att Mange Schmidt hade uppfunnit ännu ett übervidrigt öronlavemang.
Döm till min förvåning när jag fick höra att det var Promoe som var skyldig, han som ändå hade gjort en halvhyffsad låt för några år sen om väggar som inte ljög.. :brinnerup :va
Mer roligt är ju att han gjorde låten som ett skämt. Att sedan muppar som tycker om den och blir en radiohit är nog ingenting som han räknat med. Pengar får han iaf in =)

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

TILLSTÅND KLART: GGN 2.0 KÖRS I HEJDEBY 2025

Nu är det klart att världen...

Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show