Konstiga situationer som uppstått på jobbet.

Inte på jobbet, men nästan. Jag var ute och åt efter jobbet. Eftersom jag gör det ofta så gjorde jag ngt som fick några andra gäster att uppfatta mig som servitör på stället. Jag blev lite paff när de började beställa, och de hann lämna hela sin beställning till mig. Det var rätt kul att avsluta med "Tack för beställningen, men det finns ett litet problem. Jag jobbar inte här."

Inte på jobbet, men nästan. Jag var ute och åt efter jobbet. Eftersom jag gör det ofta så gjorde jag ngt som fick några andra gäster att uppfatta mig som servitör på stället. Jag blev lite paff när de började beställa, och de hann lämna hela sin beställning till mig. Det var rätt kul att avsluta med "Tack för beställningen, men det finns ett litet problem. Jag jobbar inte här."

Jag upplever exakt samma problem, fast när jag handlar kläder.
Speciellt turister får för sig att jag jobbar i affären. :va

Jag upplever exakt samma problem, fast när jag handlar kläder.
Speciellt turister får för sig att jag jobbar i affären. :va

Jag hade samma problem i promenadstråket mellan Riksdagshuset och Gamla Stan. Först trodde jag att det var turister som ville ta bilder på "kungen" när de tog tag i mig, men det visade sig att det var en fotograf på uppdrag från Situation Stockholm... :näsblod

Det är inte så konstigt men iaf.
Jobbar som budbilschaffis och körde i ca 1h30min norrut, skulle lämna ett paket. Parkerar utanför lägenheten och hittar inte mottagarens namn, ringer henne och hon säger att hon har flyttat. ca 10-12 mil söderut :hihi

Inte på jobbet, men nästan. En kille kommer in och länsar en verktygs tavla på allt innehåll! För att sedan lämna tillbaks det 3-4 timmar senare :va ingen aning vad han skulle ha det till.

För övrigt tror jag att du är typ östermalmsbo som fjantar runt i rosa piké tröja, så jag tänker inte diskutera nåt annat än handväskor eller nåt annat pördigt med dig.:hihi

säg inte att du på fullaste allvar använder ordet "pördigt"? :huvet

Ett ständigt återkommande fenomen är när människor kommer in på mitt jobb tidigt på morgonen,passerar mig med tom blick på armlängds avstånd,stannar upp mitt i lokalen,flaxar med armarna och vrålar:"Hallåååå,är det ingen här?"

Ett ständigt återkommande fenomen är när människor kommer in på mitt jobb tidigt på morgonen,passerar mig med tom blick på armlängds avstånd,stannar upp mitt i lokalen,flaxar med armarna och vrålar:"Hallåååå,är det ingen här?"

Ja, nä, allmänna toaletterna på Centralen e fan inget roligt jobb :D

Det konstigaste jag har vart med om är nog när jag va i en lägenhet och renoverade.... När jag kom dit en morgon och plingar på så hör jag hur hon ropar "kom in"... Jag knatar in och hör hur hon säger... "Här inne är jag"... Och det kom från sovrummet där dörren stog halvöppen... Och ligger där naken och vill att jag ska göra något annat än att renovera...

Den värsta med en sån historia är när du vaknar och inser att den inte är sann:D

Min gamle chef frågade mig vad det var för hoj jag körde till jobbet?
-Det är en honda plastraket, sa jag.
Då berättade han om när han var ute med sin järnsportster chopper och det kom en sån där plastraket i en jävla fart.
Men han tänkte inte bli omkörd av nån sån inte, så han gasade på.
Men raketen körde om än då. Så då drog han upp sportstern i en sjuhelvetes fart säkert 180blås och då orkade inte den lilla raketen hänga på.:3freak:3freak

Då måste han fått fel på hojen ,sa jag -För nuförtiden gör alla plastraketer 300 ärliga blås, ljög jag.

jävla mupp!

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing