Konstiga situationer som uppstått på jobbet.

Jag blev uppringd av en kvinnlig stönare en gång. Och nej det var ingen jag kände.

Det konstigaste jag har vart med om är nog när jag va i en lägenhet och renoverade.... När jag kom dit en morgon och plingar på så hör jag hur hon ropar "kom in"... Jag knatar in och hör hur hon säger... "Här inne är jag"... Och det kom från sovrummet där dörren stog halvöppen... Och ligger där naken och vill att jag ska göra något annat än att renovera...

Går du klädd som på din avatar under arbetstid, så kanske det inte är så konstigt??

Det konstigaste jag har vart med om är nog när jag va i en lägenhet och renoverade.... När jag kom dit en morgon och plingar på så hör jag hur hon ropar "kom in"... Jag knatar in och hör hur hon säger... "Här inne är jag"... Och det kom från sovrummet där dörren stog halvöppen... Och ligger där naken och vill att jag ska göra något annat än att renovera...

:D...jodu...

Prosit! Provat ringa sjukvårdsupplysningen? Fråga efter Dreggel... ;)

De kommer nog koppla honom till akutpsykiatrin då. :näsblod

-"Jag vill prata med dreggel."

Ja, otroligt va? Plötsligt så händer det! :trisslott

Jag har en polare....som var med om i princip samma sak.
Skillnaden i hans fall var att han var glasmästare och kvinnan i sängen var zigenare. :näsblod :huvet Hon var inte nyduschad.

Last edited:
De kommer nog koppla honom till akutpsykiatrin då. :näsblod

-"Jag vill prata med dreggel."

Jag har en polare....som var med om i princip samma sak.
Skillnaden i hans fall var att han var glasmästare och kvinnan i sängen var zigenare. :näsblod :huvet Hon var inte nyduschad.

Hahaha... Ja, där ska man nog passa sig så att det inte kommer hem någon med niven i högsta hugg...

Kommer ihåg en fikarast där en ny chef kom och beklagade sig att det var så jä-la mycket utlänningar på jobbet...tur att han hade oss riktiga svenskar, som jobbade i alla fall , vi såg på varandra runt bordet.

Jag , ungrare, några finnländare, en tysk, en holländare och en österikare.

Vi började i stort sätt alla att prata i mun på varandra med våra hemspråk....minen var obetalbar hos denna lilla chef...:D

Vi började i stort sätt alla att prata i mun på varandra med våra hemspråk....minen var obetalbar hos denna lilla chef...:D

Lika bra som att vara med icke-kaukasisk engelsktalande (mycket söt :tuttar) kompis i Köpenhamn och höra svenskar fälla en massa smårasistiska kommentarer bakom ryggen på "de amerikanska turisterna", bara för att säga "jaså, ni är också från Sverige" till dem när man går därifrån... :rofl

Oj. Nu var jag visst OT. Men det är en så bra historia, så jag ger mig själv tillstånd. Det är ju ändå i OT... :D

Lika bra som att vara med icke-kaukasisk engelsktalande (mycket söt :tuttar) kompis i Köpenhamn och höra svenskar fälla en massa smårasistiska kommentarer bakom ryggen på "de amerikanska turisterna", bara för att säga "jaså, ni är också från Sverige" till dem när man går därifrån... :rofl

Oj. Nu var jag visst OT. Men det är en så bra historia, så jag ger mig själv tillstånd. Det är ju ändå i OT... :D

Åxå helt underbart...som när man är på besök i ungern, å bara låtsas att man inte kan språket...kul att bara trycka ur sig något spydigt, rätt dialektalt och med svordommar som svar när de haft åsikter om turister, klädsel, eller något annat som de retat sig på...:yoparty...

Jag lyckades komma på chefen och servitrisen (Han 42, Hon 18) i diskrummet på restaurangen jag jobbade på för några år sen.. Det var personalfest och hans fru satt ute vid bordet med deras nyfödda bredvid. Det var lite VÄL osmidigt tyckte jag. Vad dom gjorde? Use your imagination!:va

Jag lyckades komma på chefen och servitrisen (Han 42, Hon 18) i diskrummet på restaurangen jag jobbade på för några år sen.. Det var personalfest och hans fru satt ute vid bordet med deras nyfödda bredvid. Det var lite VÄL osmidigt tyckte jag. Vad dom gjorde? Use your imagination!:va

Diskuterade hur man skall få upp omsättningen och samtidigt öka marginalerna i företaget? :tummenupp

Är folk så här jävla dumma i huvudet på riktigt?
Det kommer in en föredetting och eventuellt stjäl, det följer vi upp med att inte berätta om att han varit där när chefen börjar nysta?

I din värld -Ja!

Det visade sig att killens story stämde när vi luskade lite idag. Tycker fortfarande inte man ska sätta käppar i hjulet för en schysst kille, om han inte gjort nåt fel.

För övrigt tror jag att du är typ östermalmsbo som fjantar runt i rosa piké tröja, så jag tänker inte diskutera nåt annat än handväskor eller nåt annat pördigt med dig.:hihi

Diskade? :näsblod

*/ ?>
Nyheter
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen

Screenshot De flesta nav...

CTEK visar upp ny laddare och ”booster”

CTEK NXT 5 Nu börjar sol...

Vi provkör nya H-D-modeller

Allt om MC åkte till Malaga...

IDM tar klivet upp – EURO MOTO lanseras

EURO MOTO ersätter inte IDM...

Galfer skärper greppet om racing