Kia
Guest
Och texten under ditt nick här på SH kommer av den händelsen... ?![]()
är kanske en av anledningarna.... även om jag inte såg någon banan då utan bara ett par kalsonger...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Och texten under ditt nick här på SH kommer av den händelsen... ?![]()
Jag blev uppringd av en kvinnlig stönare en gång. Och nej det var ingen jag kände.

På jobbet?![]()
Det konstigaste jag har vart med om är nog när jag va i en lägenhet och renoverade.... När jag kom dit en morgon och plingar på så hör jag hur hon ropar "kom in"... Jag knatar in och hör hur hon säger... "Här inne är jag"... Och det kom från sovrummet där dörren stog halvöppen... Och ligger där naken och vill att jag ska göra något annat än att renovera...
Japp på jobbet. Inte sjukvårdsupplysningen![]()
Sjukvårdsupplysningen, kanske?
Det konstigaste jag har vart med om är nog när jag va i en lägenhet och renoverade.... När jag kom dit en morgon och plingar på så hör jag hur hon ropar "kom in"... Jag knatar in och hör hur hon säger... "Här inne är jag"... Och det kom från sovrummet där dörren stog halvöppen... Och ligger där naken och vill att jag ska göra något annat än att renovera...
Tji fick du.![]()
...jodu...
Ja, otroligt va? Plötsligt så händer det! :trisslott
Prosit! Provat ringa sjukvårdsupplysningen? Fråga efter Dreggel...![]()

Ja, otroligt va? Plötsligt så händer det! :trisslott
Hon var inte nyduschad.De kommer nog koppla honom till akutpsykiatrin då.
-"Jag vill prata med dreggel."
Jag har en polare....som var med om i princip samma sak.
Skillnaden i hans fall var att han var glasmästare och kvinnan i sängen var zigenare.![]()
Hon var inte nyduschad.
Vi började i stort sätt alla att prata i mun på varandra med våra hemspråk....minen var obetalbar hos denna lilla chef...![]()
) kompis i Köpenhamn och höra svenskar fälla en massa smårasistiska kommentarer bakom ryggen på "de amerikanska turisterna", bara för att säga "jaså, ni är också från Sverige" till dem när man går därifrån... 
Lika bra som att vara med icke-kaukasisk engelsktalande (mycket söt) kompis i Köpenhamn och höra svenskar fälla en massa smårasistiska kommentarer bakom ryggen på "de amerikanska turisterna", bara för att säga "jaså, ni är också från Sverige" till dem när man går därifrån...
Oj. Nu var jag visst OT. Men det är en så bra historia, så jag ger mig själv tillstånd. Det är ju ändå i OT...![]()
...
Jag lyckades komma på chefen och servitrisen (Han 42, Hon 18) i diskrummet på restaurangen jag jobbade på för några år sen.. Det var personalfest och hans fru satt ute vid bordet med deras nyfödda bredvid. Det var lite VÄL osmidigt tyckte jag. Vad dom gjorde? Use your imagination!![]()
Är folk så här jävla dumma i huvudet på riktigt?
Det kommer in en föredetting och eventuellt stjäl, det följer vi upp med att inte berätta om att han varit där när chefen börjar nysta?

Jag lyckades komma på chefen och servitrisen (Han 42, Hon 18) i diskrummet på restaurangen jag jobbade på för några år sen.. Det var personalfest och hans fru satt ute vid bordet med deras nyfödda bredvid. Det var lite VÄL osmidigt tyckte jag. Vad dom gjorde? Use your imagination!![]()

|
|
Scenic – navigering för dig som prioriterar vägen framför destinationen
Screenshot De flesta nav... |
|
|
CTEK visar upp ny laddare och ”booster”
CTEK NXT 5 Nu börjar sol... |
|
|
Vi provkör nya H-D-modeller
Allt om MC åkte till Malaga... |