Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tog en bild från yamaha... Fälgstripes tack
....
Tack på förhand.

Här kommer de två bilderna.![]()

Någon som kan tänka sig modda mitt bygge lite?
Vinterns lack blev skit så nu går jag i nya banor
Tankarna har gått mot mattsvart med mörkröda alt guldfärgare dubbeltränder på tank/skärmar, alternativt gammalt caféracer tema. Har dock inte hunnit mer än så med tankarna. Fälgarna vore gött att polera!
Någon som vill låta fantasin flöda?
Bifogar lite bilder (har mer hemma)

Har fått för att jag ska lacka om min 954:a i vinter. den är gul orginal nu,,, och den ska bli mörk och lite diskret.
Färg som jag tänkt. brons, koppar, mörk/orange, och dekaler och emblem skall vara svarta och de ska knappt synas. Alla plastdelar ska ha samma färg, ev, svart nedre del på kåpan.
Kan någon göra ett förslag på detta tro.
View attachment 286658
hållt på gorma med din nu ett tag men hittar ingen bra färg som ser bra ut...kan du skaka fram ett bra exempel å göra livet lättare för en stackare som mig! även gärna visa ett exempel på hur det ska se ut...(måla med penseln i photobrush)![]()
hållt på gorma med din nu ett tag men hittar ingen bra färg som ser bra ut...kan du skaka fram ett bra exempel å göra livet lättare för en stackare som mig! även gärna visa ett exempel på hur det ska se ut...(måla med penseln i photobrush)![]()

Har fått för att jag ska lacka om min 954:a i vinter. den är gul orginal nu,,, och den ska bli mörk och lite diskret.
Färg som jag tänkt. brons, koppar, mörk/orange, och dekaler och emblem skall vara svarta och de ska knappt synas. Alla plastdelar ska ha samma färg, ev, svart nedre del på kåpan.
Kan någon göra ett förslag på detta tro.
View attachment 286658
Kolla inlägg nr, 3338 också det kan hjälpatyp... såhär? fattade inte riktigt, men slängde ihop det jättefort för att se om det är något sådanär rätt...
![]()

Kolla inlägg nr, 3338 också det kan hjälpa
om jag säger ännu mörkare och sen bara lite svart nertill,,,,,,,,, vad säger du då?![]()
Denna hoj är snygg, små nyanser mellan lack och dekaler. ZX10R 08 finns i orange, lite KTMfärg,,,,,,,, om tar lite den färgen i den mörka som hojen har på bilden. vad tror du om det, den ska var väldigt mörk. Dekaler ska vara svarta. Nu hittade jag en färg som verkar rätt,,, korsetten alltså, den mörka delen under vänster bröst
View attachment 286945 View attachment 286979
|
Boxer, V3, V4, VR5 och 6-cyl
Teknik – nya mc-motor... |
|
|
|
Enfield presenterar sin stora twin
Efter spionbilder, hintar o... |
|
|
Gotland Ring Bike Week 2026