4 Stulna hojar, tjuvar & garageinbrott

Hel otroligt det du gör WW! Kul, tur, bra att det finns personer som du! En medalj ska du ha!!! Bugar!
 
visabild.php


Bra jobbat !!!

En sån kan du få om du vill. Made in Russia, spräcker tjuvskalle som vattenmelon.

Tyvärr spoileras allt av vårt sjuka, kastrerade rätssystem som släpper ut kräken så fort du lyckas sätta dit de. Demokrati är verkligen stinkande oduglig statsskick när det verkligen gäller.

Läste nyligen en Rysk tabloid. En 17 årig biltjuv fick 7 år fängelse 3000 km bort hemifrån för 3 bilstölder. Sitta i Sibir med ett gäng härdade tjuvar och annat avfall i 7 år....han kommer nog att fp ont i tarmen den jäveln. Skicka Svenska domare på studiebesök till herr Putins Ryssland.
 
visabild.php


Bra jobbat !!!

En sån kan du få om du vill. Made in Russia, spräcker tjuvskalle som vattenmelon.

Tyvärr spoileras allt av vårt sjuka, kastrerade rätssystem som släpper ut kräken så fort du lyckas sätta dit de. Demokrati är verkligen stinkande oduglig statsskick när det verkligen gäller.

Läste nyligen en Rysk tabloid. En 17 årig biltjuv fick 7 år fängelse 3000 km bort hemifrån för 3 bilstölder. Sitta i Sibir med ett gäng härdade tjuvar och annat avfall i 7 år....han kommer nog att fp ont i tarmen den jäveln. Skicka Svenska domare på studiebesök till herr Putins Ryssland.

Byter den mot ett basebollträ i aluminium. :tummenupp
 
Har missat denna tråd - tills nu.

Du har personifierat det svenska ordet: CIVILKURAGE
http://sv.wikipedia.org/wiki/Civilkurage

Imponerande hur metodiskt du går till väga i din pricksäkerhet att nagelfara eventuellt stulna motorcyklar.
Jag föreslår att du startar en utbildningstråd för de som vill lära sig denna konst. Det skulle göra det betydligt svårare för tjyvar att tillgodogöra sig sina tillgrepp.

Tack för att du finns bland oss !!!
Glädjande för alla, speciellt hedrande för dig !!!
:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar:Bugar
 
Byter den mot ett basebollträ i aluminium. :tummenupp

Fast bäjsbållträ kan du inte ha i ett litet smidigt hölster...Märk handtaget..poröst, det har jag lärt mig av en dörrvakt på en av Moskvas mer poppis nattklubbar. ;)
 
Jag har inte träffat dig ännu WW men bra jobbat. Min Retta stals i början av säsongen så jag vet vad insatser som dina betyder. Vi få vara mer uppmärksamma i Hbg området.
 
Otroligt bra jobbat, finner fan inga ord! :tummenupp Du är fanimej en sann hjälte, polisen borde anställa dig som samordnare för en topphemlig undercover stulna hojar grupp:) :Bugar
 
Mycket bra jobbat ! Jag hoppas bara att du inte råkar illa ut i framtiden om nu buset skulle få för sig att hämnas eller nått.... Även om ägarna blir glada att få tebax sina hojjar är det ju inte värt din hälsa eller hur? Hursomhelst kan jag med få ett pm om du vill...

Det är väl allt för många av oss som inte tillåter en hämnd här... Dessa Apor har ofta själva en överlevnadsinstinkt, även om de inte verkar bry sig om det vi kallar för normer... ;-)
 
Detta är vad jag kallar förebild!!! vart exakt är detta? är de typ göteborgs område eller liknande?
 
Nyheter
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027

Brembos nya carboceramiska ...

Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Back
Top