Zinik
Kaizen
Dektektiv som extra knäck hade inte vart nått?
Gött jobbat!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Rätt, och i 99,9 fall av hundra är det den som körde på som åker på skulden.Skuldfrågan med den inblandade bilen som körde på bakifrån kommer att bedömmas av försäkringsbolagen oavsett om nån tar på sig hela skulden.
Ja precis, man behöver inte ens hälsa på APAn/orna, utan bara ha några hundra motorcyklar parkerade framför och där alla förare tar med varsin solstol och helt sonika bara sitter och tittar på APAn/orna tills de tappar all färg.Tycker du borde dra ihop en 500st hojåkare från helsingborg med omnejd och åka och hälsa på APA-3 som du visste var han bodde. Borde få dom mer vänligt inställda till dig !!



polisen söker personal nu , 15:e aug-15 sept

Som reklamen säger: Vi ser gärna att du som söker är kvinna och/eller har invandrarbakgrund...Som svensk man är man tydligen inte så värst välkommen....Positiv särbehandling?.....inte för svenska män ialla fall.....Vad ska han göra där? De söker bara kvinnor?![]()


Du är Kung!! 


skitbra jobbat ww! Känns tryggt att ha dig här i stan
skänker en liten slant. Nästa gång kanske det e min hoj som blir snodd!Som reklamen säger: Vi ser gärna att du som söker är kvinna och/eller har invandrarbakgrund...Som svensk man är man tydligen inte så värst välkommen....Positiv särbehandling?.....inte för svenska män ialla fall.....
Som reklamen säger: Vi ser gärna att du som söker är kvinna och/eller har invandrarbakgrund...Som svensk man är man tydligen inte så värst välkommen....Positiv särbehandling?.....inte för svenska män ialla fall.....
, jämställdhet i Sverige 2009Särbehandling.. var du ironisk nu eller?
Hade ditt och alla andras företag till låt oss säga 80-90% utgjorts av invandrare (män) så hade det varit andra tankar kring om det fortfarande hade varit diskriminering eller ej.Menar bara att hade jag sökt folk till mitt företag och skrivit att jag söker Män men inte invandrare så hade jag förmodligen åkt dit på diskriminering.......
Men nu va de ju inte detta tråden handlade om så.................
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |