Triumph Street Triple-tråden

"Gött att du såg älgen i dit iallafall, fick du funderat något när du beundrade älgen om man eventuellt skulle klara att "kana" med stripplen under älgen i bästa Tom Cruise stil ;-) ?"

Äh, hade man varit lika kort som Tompan hade man nog inte behövt kana utan kunde kört fullt upprätt under älgen :P

Jag får tacka så mkt jag också, riktigt skönt hojväder och mkt bågar, enda smolket var väl att Pappa Blå sänkte medelhastigheten något lite på slutet.

Gött att du såg älgen i dit iallafall, fick du funderat något när du beundrade älgen om man eventuellt skulle klara att "kana" med stripplen under älgen i bästa Tom Cruise stil ;-) ?

Mvh Hasse

Tror nog att de skulle gå om älgen hade grymt stabilt psyke och står helt stilla. Älgen jag såg verkade inte vara någon "stunt-älg" av rätta virket direkt. Såg mest förvånad och lite dum ut. Men jag måste nog ändå slänga på krash-puckar innan jag försöker :D

//Magnus

Härligt!
Då ska jag bara hinna fixa lappen innan nästa åkning ;)

[moraltant]
Ta det nu lugnt och fall inte för grupptrycket att köra över din förmåga!
Det är en rätt kraftfull hoj att ha som förstahoj :såjaponken
[/moraltant]

Vi vill ju inte ha ytterligare premiehöjningar (väntar spänt på höjningen vid nyår:gnissla )

[moraltant]
Ta det nu lugnt och fall inte för grupptrycket att köra över din förmåga!
Det är en rätt kraftfull hoj att ha som förstahoj :såjaponken
[/moraltant]

Vi vill ju inte ha ytterligare premiehöjningar (väntar spänt på höjningen vid nyår:gnissla )

Som om inte du är en bidragande orsak isf Mika? :P

Riktigt skoj igår. Kul också att vi blir fler och fler :tummenupp Hoppas att ni kunde sova efter allt adrenalin och kaffe :D

Håll utkik efter nästa tillfälle:yoparty

/Magnus

Ps. Såg att smygarn76 hamnade på bild ockå!

Jo, måste varit mina otroligt snygga byxor som gjorde det, det matchar ju Triumph loggan på tanken ;-)

Vi får fixa till en nice åkning snart igen, ta en tur till mariefred på helgen eller nått...
Måste ju finnas andra roliga vägar än bulten här i 08 land..eller ????

//Hasse

Är det någon som har erfarenhet av att crasha med helsystem på hojen? Jag har fått veta att det blir inlösen på min street. saken är den att jag vill behålla mitt zardsystem (bara dämparen som e rökt). Hörde av någon att det inte går att göra några ändringar på hojen när den blir löst, utan den måste vara i befintligt skick. isåfall kommer jag bli sittandes med ett originalsystem original lysen fram+bak och en flyscreen som är totalt värdelösa för mig och omöjliga att sälja. Går det inte på något sätt att byta zard mot original? går IF med på sånt? samma sak gäller lysen osv. originaldelarna är både okrashade och dyrare än mitt eftermarknads lull. någon med erfarenhet?

Det råkar inte vara en matt orange flyscreen du har? Isåfall är den inte omöjlig att sälja ;)

Nyheter
Vinnarhjälmen utlämnad

Robin Axelsson lämnar över ...

Yamaha XT250 ny ordonnansmotorcykel för Försvarsmakten

Yamaha Motor Europa NV fil ...

Distinguished Gentleman’s Ride -25

Under söndagen den 18 maj d...

Dags att boka in Gotland Ring!

Upplev magiska Gotland Ring...

Öppet hus på Rapido MCK Stockholm

Lördag den 17 maj bjuds det...

Yamaha TRACER 7 & TRACER 7 GT 2025