Me like
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Me likemen du blir ju omkörd
![]()
Men hallååååå. Det är Per vi pratar om. Inte bara det att han är toksnabb, han sitter dessutom på 180 hästar. Jag är glad om det bara är han som kör om![]()
Ahh då förstår jag, no 46 är det inte många som kör ifrån.![]()

Jag är glad om det bara är han som kör om![]()
Snyggt filmat & snyggt kört![]()
Synd att man inte kunde haka på, men nästa år...
Då jävlar ska det bli ett gäng bandagar, så då har du någon att varva...![]()
Va det därför du körde ut under rödflagg
superkool film, det ser så enkelt ut =)

Jag har också bytt tank, fick en ny på garantin. På min såg man bulor och sprickor genom tankhålet, det läckte dock inte.
Min gick också på garantin. Vad är det för skitkvalité på våra hojar egentligen? Pinsamt.
Vad är det mer som brukar fela på Supermoton? Min garanti går ut om några veckor, så man borde kanske ta och försöka få alla dåliga delar utbytta.
Tjäna grappar...
Ni kanske har sett denna i filmforumet, men jag tänkte, äh, jag postar här med om nån missat.
Sjukt kul dag var det i alla fall, kul att se så många som gasar gärnet med sina ögonstenar, thats what they are for, eller hur?
=)
[YOUTUBE-ID]_hAWegjORjo[/YOUTUBE-ID]
Jag filmade även alla 20 minutersrundor med min ContourHD helmet cam, har inte hunnit lägga upp alla, men hälften finns nu på min youtube sida.
Dont forget to vote! (eller ja, komentera i alla fall)
http://www.youtube.com/user/ishneyishney
Har provat ktm 990 sm på provkörning i går, det var FETT.. Men jag undrar vad är egentligen skillnad mellan 950, 990 och sm/smr? eftersom sm/smr har lika nm och hästkraft...
Jag vill absolut köpa ktm nästa år till våren.
Jag har hört att några som har 950 sm har ofta haft problem med oljeläckage...
Det är liten skillnad mellan sm/smr på -08 och tidigare. 990 är egentligen en lite större 950 med inprutning.
SMR från -09 är dock ganska mycket moddad. Inte i motorn men chassi. Sänkt fjädring med bättre komponenter, mindre tank på 15 liter, smidda Marchesinifälgar, lättare alltså samt bromsar från RC8:an
Ok, så tycker du 990 smr är bättre? Men 950 sm har snygg form på chassit.
Tjena
Funderar på att köpa en SMR, en fråga jag har är: kan frugan åka med är det grymt att åka eller funkar det??? Har någon provat? Fruga vill gärna åka med en liten runda då och då. Inget lång åka eller så, men en 20 mil på en dag.
Hon åker hyfsat på den Hayabusan jag har idag så det kan väl inte vara så mkt sämre???
Ha det gott
/Glenn
|
|
Brembo inför nya Hyction‑bromsskivor i WorldSBK 2027
Brembos nya carboceramiska ... |
|
Ducati lanserar Desmo450 EDS
Ducati lanserar Desmo450 ED... |
|
|
|
Custom Bike Show 2026
I år var det 52a gången Cus... |
|
|
Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!
Med en månad kvar är det gl... |
|
|
Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp
I motorvärlden finns det ha... |
|
|
Inga mirakelbatterier ändå?
Rabalder kring Verge: Har s... |
|
|
Custom Bike Show på lördag!
På Sveriges nationaldag, nu... |
|
|
Bilder från DGR 2026
Den 17 maj kördes The Disti... |
|
|
ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige
PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,... |
|
|
Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!
Det är med glädje vi pratar... |