Stulen hoj i Landskrona, igen

SilverWolf

Medlem
Gick med
1 Sep 2006
Hoj
Ducce M1200
Jagat CCC117 i Landskrona idag. En R1a. (Vems é det?) Han fick hjälp att två prasselbyxor i en Merca, så jag kunde inte ta honom ensam.
Mer info kommer ikväll.

Sen hittade jag och fick tag i en mc scooter när jag letade efter den andra hojen. Kördes av TRE pajaser. Väntade i en och en halv timme på Polisen. Skandal.

Last edited:
Var det den röd/vita R1?
Har försökt titta närmre på den då den körts med en dålig förare utan skydd och en tjej utan nån mera skydd än flip flopps på fötterna i stan.

Vad fan e de som händer i detta landet igentligen??? Vart är de på väg?

Vad fan e de som händer i detta landet igentligen??? Vart är de på väg?

Har man varit nyfiken & intresserad i ämnet har det varit tydligt länge, ...men kockarna till soppan börjar nu även få svårt att hävda sitt experiments förträfflighet för övriga &så, trots fortsatt censur.

Men tyvärr känns loppet kört på många vis. :död

Var det den röd/vita R1?
Har försökt titta närmre på den då den körts med en dålig förare utan skydd och en tjej utan nån mera skydd än flip flopps på fötterna i stan.

Japp, den é röd/vit.
Var har du sett den?

Ingen som vet vems det är? Den såg ut att vara i ganska ok skick fortfarande.

Jag såg den körandes nere vid arbetsförmedlingen vid 17 tiden i tisdags, 2 pers utan hjälm som hade den då.

Även ute vid infarten på onsdagen vid 22 tiden då med några stycken som skulle "prova" den.

Att inte folk kan ge fan i andras grejjer!
Vanligt folk tjänar ihopp sina pengar för att sedan kunna köpa något kul..
Men vissa har tydligen inte tillräkligt med stil för att ge fan i andras grejjer.. Att avundsjuka kan gå så långt!
Sök hjälp eller gå & självdö era nötter! : /

eftersom det e många som sett den, varför gör ingen nått då ?

Har inte snabba joggingskor när jag är ute och går med hunden så jag kan jaga ifatt den :huvet
Har ringt snuten men väntetiden på att de kan komma på plats är tyvärr inte prio 1.
Samt jag har ingen tanke på att ge mig in en klunga med folk för att fråga om den är snodd.

Så i teori, om man knuffar ner en person som åker på min båge utan hjälm o han slår skiten ur sig åker jag dit för misshandel då?

Så i teori, om man knuffar ner en person som åker på min båge utan hjälm o han slår skiten ur sig åker jag dit för misshandel då?
Det beror på omständigheterna. Ingriper du på bar gärning medan hojen tillgrips så finns hyfsat handlingsutrymme, men om du brukar våld för att ta tillbaks hojen - eller välta den - vid något annat tillfälle kan det nog bli värre.

varför händer bara detta i kära skåne? :(

De händer inte bara i skåne... läs tråden stulen mc har sett den flera gånger idag...där har du en cool kille som har en kompis som har hojen och vill ha 8000 för att lämna tillbaka den.....

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article5671047.ab

Som sagt trevlig stad man bor i, nån som vill byta???

Man blir bara gladare och gladare att man bor på "landet" och inte i nått sånt ställe,. ghetto?

Last edited:
Jag försöker, jag lovar. Hör en hoj som varvar satan nu, får ut och leta en runda...

Körde någon knasboll på österleden just (hann inte ut för att se vad det var för någon dock).
Sen har pojkarna från lödde tagit sig upp på industriområdet tycker jag det låter som, så det kanske bara var någon av dem jag hört....

Hörde två hojar för 10min sen som gasade friskt, lät som om det kom från den östra delen av stan. Kan inte själv ge mej ut och spana då jag har en 6 åring som skall upp i skolan imorgon.

Inget alls på stan. Men dom är säkert ute i morgon och i helgen oxå. Ser någon i Landskrona rettan, så lägg in var och när. Det var två olika förare idag, en stjärna i flippflopp, linne och badshorts, och sen en annan stjärna i svart hood, svarta jeans och svart hjälm.
Och sen som sagt var, följebilen, en svart eller mörkblå e-klasse mersa, inte ny, med två resetroll i. Reg.nr: :tummenupp

Inget alls på stan. Men dom är säkert ute i morgon och i helgen oxå. Ser någon i Landskrona rettan, så lägg in var och när. Det var två olika förare idag, en stjärna i flippflopp, linne och badshorts, och sen en annan stjärna i svart hood, svarta jeans och svart hjälm.
Och sen som sagt var, följebilen, en svart eller mörkblå e-klasse mersa, inte ny, med två resetroll i. Reg.nr: :tummenupp

Hade mercan personlig regplåt?

*/ ?>
Back