Till Coop_killer!
I ärlighetens namn. Är det inte du själv som har stulit hojen, så är det säkert din "polare". Och är det inte din "polare" så är ni två ändå med tanke på köp av stöldgods och rent oförskämda "erbjudanden" här, samma jävla dynga och andra klasses medborgare som den som snott hojen. Enda skälet att jag inte hoppas du/din polare eller vem fasen det nu ska hittas på "skylla" på i ditt obildat, söderpundade eller allmänt korkade skalle, är att det blir en kostnad för oss skattebetalare att skrapa upp resterna.
Respekt???!?!? Såna som du och dina vänner vet inte ens ordets betydelse. Respekt, herrejävlar. Min son på tre år vet mer vad respekt är än du.
Blir så fantastiskt förbannad på små människor som inte ens skulle förstå hur långt bort från verkligheten dom är även om dom fick karta, kompas, gps och ledhund. SMÅ människor med små "ballar". Igen respekt där inte.
Det är säker manligt att spöa på "uffe" 45år med polarna, kalla brudar för "hora", röka braj, gå på bidrag, jobba svart, hota vakten på krogen, bära vapen mm. Och det är med all säkerhet någon annans fel.
Och varför i hela världen sitter jag här och skriver allt det här. Du kommer ju ändå inte fatta ett ord. Finns helt enkelt inte tillräckligt stor kapacitet i den lilla förmultnande del av din kropp som ska behandla och förstå texten.
Over and out