Som tråden låder,hur gör ni för å gå vidare,själv kan man väl säga att jag har väl tur i oturen som bara skada handen i min olycka.
Blev visserligen av med ett finger på västerhanden å fick sy lite här å var,men d e inget man inte kan leva utan.
Men åker/kommer ni åka hoj igen? Har ni haft någon å surra med efter olyckan?Tankarna snurrar ju ganska friskt efter ha överlevt,tänk om man hade hamnat i rullstoll,eller värsta fall dött!
Själv kommer jag nog aldrig ge upp hojåkandet,å jag har tur som har riktigt bra polare som hjälpt mig i min olycka.
Kanske en onödig tråd, va vet jag,men nu finns den ialf
/jocke
Blev visserligen av med ett finger på västerhanden å fick sy lite här å var,men d e inget man inte kan leva utan.
Men åker/kommer ni åka hoj igen? Har ni haft någon å surra med efter olyckan?Tankarna snurrar ju ganska friskt efter ha överlevt,tänk om man hade hamnat i rullstoll,eller värsta fall dött!
Själv kommer jag nog aldrig ge upp hojåkandet,å jag har tur som har riktigt bra polare som hjälpt mig i min olycka.
Kanske en onödig tråd, va vet jag,men nu finns den ialf
/jocke
)
Då kände jag kanske att bansmiskandet inte var värt riskerna. Men hojsuget fanns iaf. Nu när jag är ganska läkt, jag har bara lite ont och får fortfarande inte köra för läkarna, har jag ett extremt hojsug, och klurar på att köpa en ny banhoj tom