Vi som väntar på Battlefield Bad Company 2

Jag har spelat lite CS i min ungdom men tycker ändå att det är ok att spela FPS med handkontroll. Det blir lite jämnare. Ingen springer runt och äger alla. Lite jämnare och lugnare. Har 2,74 i k/d ratio på cod waw på ca 30 000 kills, så det går ju att vara bra även med hankontroll. M W 2 har man redan bokat.

När kommer Battlefield?

Fy fan va gött det verkar... Dock får jag lite dåligt samvete om man dödar massa timmar vid datorn så tveksamt om jag köper, men BF e alltid grymt.:Bugar

Jag har spelat lite CS i min ungdom men tycker ändå att det är ok att spela FPS med handkontroll. Det blir lite jämnare. Ingen springer runt och äger alla. Lite jämnare och lugnare. Har 2,74 i k/d ratio på cod waw på ca 30 000 kills, så det går ju att vara bra även med hankontroll. M W 2 har man redan bokat.

När kommer Battlefield?

tror det kommer i mars...

Vad har du för nick då, kan adda dig så kan vi flyga lite

spelar numera nästan bara bad company, men klart du kan få mitt nick (big surprise): bettskena

Last edited:
Kul att få reda på att det kommer en 2 när man precis fått tummen ur och köpt badcompany.
Bara inte badcompany totaldör på xboxlive som moderncombat gjorde när badcompany kom.

Kul att få reda på att det kommer en 2 när man precis fått tummen ur och köpt badcompany.
Bara inte badcompany totaldör på xboxlive som moderncombat gjorde när badcompany kom.

badcompany är apschysst, du kommer inte tröttna på det. just livemode är ju själva grejjen...

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg