Vi som väntar på Battlefield Bad Company 2

När ändå Battlefield är uppe, någon som har hört om release datum för Battlefield 1943 på Pc?? (Har hört nått om 31 augusti?)

Vill också ha kamoflage jumpsuit kaktus-edition! Helst i mc ställ utförande.

Hur många kort, fläktar o processorer måste man uppgradera för att kunna snurra den där skivan i burken då?

Verkar riktigt coolt, är gammal BF räv och längtar till ett nytt riktigt BF spel till pc-burken, och det här verkar JÄVLIGT coolt. BF:BC var kul me på konsol, men konsol...... Meh

Verkar riktigt coolt, är gammal BF räv och längtar till ett nytt riktigt BF spel till pc-burken, och det här verkar JÄVLIGT coolt. BF:BC var kul me på konsol, men konsol...... Meh

Instämmer helt. Då polaren jobbade med BF så lekte halva kamratkretsen betatestare. :crash

Jag vill inte ha en speldator. Kommer det till konsol?

Verkar vara grymt!

Btw, någon som spelar battelfield 1943 på xbox?
Ganska kul och billigt att köpa var det också.

ser grymt ut fast jag längtar mer till bf 1943, har inte ens slutat spela bf 1942 än... och ändå har jag haft det sen det kom ut:näsblod

Bad company finns bara till konsol medans 1943 kommer till både konsol (släppt) o till pc (aug/sep) , download only.

själv spelar jag bf2 o bf2142 sen måååånga år tillbaks, är admin på battlefield Gotland servrarna ,tufft jobb o hålla ordning på all "barnen" heheh !!..

Verkar vara grymt!

Btw, någon som spelar battelfield 1943 på xbox?
Ganska kul och billigt att köpa var det också.

ja.
ja.
ja.

själv spelar jag bf2 o bf2142 sen måååånga år tillbaks, är admin på battlefield Gotland servrarna ,tufft jobb o hålla ordning på all "barnen" heheh !!..

mjaa, du är väl den nissen på gotlandservern jag alltid pangar :gnissla

Last edited:
Det var ett tag sedan man lirade Bf2 :) jäkla kul spel iaf. Fast jag var inte vidare vass, att jag envisades med att springa omkring med en PKM hjälpte säkert inte heller :brinnerup
Det blev en och annan runda på Gotlandservrarna också, men man gjorde inte direkt några imponerande avtryck i statistiken :D

Jag ska definitivt köpa 1943, ska bli kul att komma igång med lite FPS igen :)

Btw kör enbart på PC, FPS ska liras med tgb/mus. Blir bara frustrerad när jag försöker lira shooters med handkontroll :gnissla

Btw kör enbart på PC, FPS ska liras med tgb/mus. Blir bara frustrerad när jag försöker lira shooters med handkontroll :gnissla

är ingen pc-nörd utan kör xbox konsol, men fy faen vad jag kan bli less på joystick'en...

finns det ingen tgb/mus för xbox? :va

Det har visst hänt en del med spelgrafiken sen Pong :hihi

Väntar på både Battlefield Bad Company 2 OCH Call of Duty - Modern Warfare 2

Fast en annan fuskar ju med en ps3.. :)

Jag diggar 1:an som f*n! Väntar på 2:an så man kan sjukskriva sig & spela in sig lite!

Last edited:
Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...