Okej, rubriken kanske inte stämmer helt och hållet.
Men jag har ett fel någonstans och det yttrar sig som så att min "tank-lampa" lyser samtidigt som min neutral-lampa.
Lägger jag i växel så slocknar lampan, så länge jag har soppa i alla fall.
Lite jobbigt för man e så van vid att tank-lampan lyser titt som tätt så man reagerar inte på att den tänds när det behöver tankas.
Körde soppatorsk idag och skulle nog vilja skylla det på detta felet.
Så vad ska man tänka sig om problemet?
Jordfel någonstans eller kan det vara något i instrument-huset som spökar?
Men jag har ett fel någonstans och det yttrar sig som så att min "tank-lampa" lyser samtidigt som min neutral-lampa.
Lägger jag i växel så slocknar lampan, så länge jag har soppa i alla fall.
Lite jobbigt för man e så van vid att tank-lampan lyser titt som tätt så man reagerar inte på att den tänds när det behöver tankas.
Körde soppatorsk idag och skulle nog vilja skylla det på detta felet.
Så vad ska man tänka sig om problemet?
Jordfel någonstans eller kan det vara något i instrument-huset som spökar?
