Då var det min tur att försöka springa igång hojen med full mundering inne i stan 
Hojen dog när jag tryckte in kopplingen vid ett rödlyse. Därefter gick den inte att starta som vanligt utan batteriet verkade vara dött. Jag lyckades springa igång den på 2:an men den dog varje gång jag tryckte in kopplingen.
Jag hörde/hör inga missljud, den ryker ej, har olja. Det jag gjorde innan dagens tur var att byta kamkedjespännare till en manuell, drog den endast åt med handkraft! Hojen har stått still ute under ett kapell den senaste månaden pga av semester.
Tror ni att det bara är batteriet som spökar eller något annat? Varför dör hojen om jag trycker in kopplingen? Funkade bra innan semestern.
Tacksam för all hjälp.
Hojen är en CBR600 F -94
/medic

Hojen dog när jag tryckte in kopplingen vid ett rödlyse. Därefter gick den inte att starta som vanligt utan batteriet verkade vara dött. Jag lyckades springa igång den på 2:an men den dog varje gång jag tryckte in kopplingen.
Jag hörde/hör inga missljud, den ryker ej, har olja. Det jag gjorde innan dagens tur var att byta kamkedjespännare till en manuell, drog den endast åt med handkraft! Hojen har stått still ute under ett kapell den senaste månaden pga av semester.
Tror ni att det bara är batteriet som spökar eller något annat? Varför dör hojen om jag trycker in kopplingen? Funkade bra innan semestern.
Tacksam för all hjälp.
Hojen är en CBR600 F -94
/medic
