Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
...eventuellt kan det vara den båten som fraktade reservdelarna till min motorcykel...

[YOUTUBE-ID]vF4PN8-2YSk[/YOUTUBE-ID]
Lokalisera skatten, skicka ned en tub och en sån där bärgningsballong, hyr han på filmen och släng på han ett par simfötter![]()

app app !
Han gjorde inget säkerhetsstopp på 5 meter, han måste stanna där i 3 min för att undvika dykarsjuka![]()
Låna en liten u-båt med fönster, propellra runt tills du hittar skattjäveln, hur svårt kan det vara?
app app !
Han gjorde inget säkerhetsstopp på 5 meter, han måste stanna där i 3 min för att undvika dykarsjuka![]()

...med tub så gör man det...
mjaa, det svåra är att hitta den där ubåten med fönster som jag kan låna...
app app !
det gäller bara yngre dykare med padi, de gamla lärde sig att gå dirrekt så snabbt som man kan till ytan.

app app !
fölåt![]()
SKRIK INTE![]()
![]()
. Det är så många som tror att fridykning och tubdykning är lika.. men det är ungefär som om man tror att köra eu-moppe e samma sak som att köra sh... typen det är ungefär som om man tror att köra eu-moppe e samma sak som att köra sh... typ
fölåt![]()
SKRIK INTE![]()
![]()
Kan man gå upp hur fort som helst vid fridyk? Tänkte om man hade en lina längst ner som drar en upp med en jäkla fart eller firat ned en snabb motor med propeller vad dom nu heter, sådan med handtag.
så värdet skulle ligga runt 60-75skr för den erfarne bärgaren?
Tja, jag behöver en ny sadelklädsel, så det skulle nog inte vara omöjligt att få ut...
inte min mening...sorry.. ville bara förstärka ALDRIG..... Det är så många som tror att fridykning och tubdykning är lika.. men det är ungefär som om man tror att köra eu-moppe e samma sak som att köra sh... typ
Wobbly;4346868Nattdyket jag gjorde på koh chang var awsome! :tummenupp[/QUOTE skrev:...det var som att famla i mörker va![]()
...det var som att famla i mörker va![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen
Efter att ha varit aktiv so... |