Jahapp då har det hänt! Pyspunka på mitt annars superfräscha och nästan nya michelindäck! 
Första gången det händer mig och onsdagskörningen ligger runt hörnet!
Hålet är kanske 2-3 mm och är orsakat av en liten glasbit, vad gör man?
är det bara att hosta upp 2-3 tusen och köpa ett nytt däck eller går det att plugga hålet?
Hojen står nu bara ett stenkast från SWT-racing däckshop eller vad det nu heter i Haninge! Är det nånting dom kan fixa? Eller finns det kanske något annat alternativ i närheten?

Tacksam för snabba svar
Första gången det händer mig och onsdagskörningen ligger runt hörnet!
Hålet är kanske 2-3 mm och är orsakat av en liten glasbit, vad gör man?
är det bara att hosta upp 2-3 tusen och köpa ett nytt däck eller går det att plugga hålet?
Hojen står nu bara ett stenkast från SWT-racing däckshop eller vad det nu heter i Haninge! Är det nånting dom kan fixa? Eller finns det kanske något annat alternativ i närheten?

Tacksam för snabba svar



