Speed Triple-tråden Sthlm

ok..om jag kommer på 3 burkar..är det ok då? :D
Ne men vill inte tränga mig på ..ni måste få ha era privata orgier ifred :krama

Fick ändra mina planer idag, men åker från jobbet nu & siktar på en repa söderort, kanske landa vid Rosenhill för en fika 14.30.

Drar från Shell Globen vid 14-tiden om det är intressant? :tummenupp

Fick ändra mina planer idag, men åker från jobbet nu & siktar på en repa söderort, kanske landa vid Rosenhill för en fika 14.30.

Drar från Shell Globen vid 14-tiden om det är intressant? :tummenupp

Hinner jag käka tills dess så dyker jag upp.
Väntar på käket nu.
Ska ändå ner söderut efter maten och fixa lite grejjer

Funderar på att gasa lite i morgon. Typ start 9-10 tiden north-side

Tjoho! Åter från Oslo och en grym massa underbara hojvägar! (Fast jag tjörde ju biiiiil!!!:huvet)

Sugen som bara den på att åka och sen ser jag att Lelle har datorn med sig till Norrland, så jag tycker absolut att vi ska ut och njuta och flitigt beskriva hur ljuvliga kurvor vi lutat i med hojarna!:D
Har inte kollat YR eller så ännu, men vi tjör nån kväll i veckan när det är väder!:tummenupp

Tjoho! Åter från Oslo och en grym massa underbara hojvägar! (Fast jag tjörde ju biiiiil!!!:huvet)

Sugen som bara den på att åka och sen ser jag att Lelle har datorn med sig till Norrland, så jag tycker absolut att vi ska ut och njuta och flitigt beskriva hur ljuvliga kurvor vi lutat i med hojarna!:D
Har inte kollat YR eller så ännu, men vi tjör nån kväll i veckan när det är väder!:tummenupp

I morgon efter 12 ?

Jag är sugen som bara den... fast i dag kommer jag befinna mig i Norrköping, är nog hemma tidigast kl 19... men gärna någon annan dag!!!

Vi är ett par stycken som möts upp vid Shell Hallunda vid sextiden ikväll bara att hänga me...:tummenupp

/dennis

Kanon att du meddelar en samling!:tummenupp Ska verkligen försöka komma loss, men just nu verkar 20.30 mer realistiskt...:huvet

Känns härligt att ha så gott om egentid att lägga på precis vad man vill...:rolleyes:

Jag är sugen som bara den... fast i dag kommer jag befinna mig i Norrköping, är nog hemma tidigast kl 19... men gärna någon annan dag!!!

Du och jag kanske får ta en kvällstur i skenet från lyktorna på våra BugEyes!:tungan

Last edited:
är på nån kväll i veckan. :tummenupp

Jo en sån båge vart vi ju sugna på... höll i 290 mil! :D ...tacka vet ja den gamla 1050 pannan!!!

:fakta apropå det, är det läge att starta pannan idag kanske? Jag har möjlighet att åka från nu på morgonen/f.m. och fram till 15, så jag tänker dra ut en sväng!:yoparty

Jo en sån båge vart vi ju sugna på... höll i 290 mil! :D ...tacka vet ja den gamla 1050 pannan!!!

Ja det verkar ju vara en superhoj, inlöst efter att ha drattat på snoken i 20 blås!!

Lördag är det Tuvängen som gäller! Någon som skall med och svänga lite??

Nyheter
Norton Motorcycles siktar på fyra nya modeller till 2026

Norton Motorcycles förbered...

GB350S i fokus på Wheels and Waves 2025

Honda var tillbaka i Biarri...

En hyllning till mästaren!

Pressrelease från MV Agusta...

Vinnarhoj från Custom Bike Show

I nästa nummer av Allt om M...

Testhoj hämtas från Sulas MC

Vi åkte till Strängnäs för ...

Transportstyrelsen avvecklar appen Mina fordon