BoTT-hets før Falken 1. aug

Greven var ju inte bara en klass över andra deltagare om man säger så... Och det är en gammal gubbe vad jag såg ? Vad i helvete ni andra får fanimig skärpa er..

faaaaaaaan

attans osså,...fick en kanonstart igen men sen orka ja inte igen, pump i underarmen efter ngr få varv o man tappa o tappa o tappa

racerapport finns på min hemsida www.scaryracing.com underst :rolleyes:

attans osså,...fick en kanonstart igen men sen orka ja inte igen, pump i underarmen efter ngr få varv o man tappa o tappa o tappa

racerapport finns på min hemsida www.scaryracing.com underst :rolleyes:

Snakk om å ikke orke, jeg klarte en runde så var det slutt:huvet Takk for hyggelig helg:tummenupp

Greven var ju inte bara en klass över andra deltagare om man säger så... Och det är en gammal gubbe vad jag såg ? Vad i helvete ni andra får fanimig skärpa er..

Helt sant:huvet Og jeg ble f... meg varva:huvet:huvet:huvet:huvet Noe jeg fikk høre ca 486 231 ganger av Jan etterpå:rolleyes::näsblod

Last edited:
Skyller på däck och hojen, växlarna gick inte i och första ggn jag körde metzeler. Men Greven är en snabb gubbe! Dessutom en fantom på falken, men nästa race då jävlar!

Tack alla för en trevlig helg :tummenupp . Tack Geir för hjälpen med chassit :tummenupp .
Min körning vill jag helst inte prata om :mad: , men nästa gång då jäklar :rolleyes: .

Någon som vet var man kan se varvtiderna på rejset? Hittar inget någonstans?

Glömde ta den lappen på banan :(

Någon som har en billig kopplingspump till salu? Min la av vid starten, fick köra hela rejset på 4:an, och 3an ibland :)

Tack för en trevlig helg!

Någon som vet var man kan se varvtiderna på rejset? Hittar inget någonstans?

Glömde ta den lappen på banan :(

Någon som har en billig kopplingspump till salu? Min la av vid starten, fick köra hela rejset på 4:an, och 3an ibland :)

Tack för en trevlig helg!

www.mylaps.com

Tack alla för en trevlig helg.

// Janne

Tack!

Men jag menar den delen där man kan se varje varv under rejset. Vill se hur trött jag blev mot slutet :rolleyes:

Back