tjena..
jag undra ni som kör mycket på slangen... vilken krasning har ni på era SM... köpte min just och det var 14/41 på den men tänkte dreva om den till orginal.. eller vad tycker ni är bäst? har en 400 sm -06
Iof så kör jag inte särskilt mycket på bakhjulet, men jag anser att det lägre varvtalet vid högre farter vinner över att kunna dra wheelies lättare.
Jag kör med 15/41 nu men har även ett 14t framdrev för variation
