Tuttlurade!![]()
Denna utveckling borde bli ett nytt sh-ord!

Egentligen, så vanligt, men ändå har ingen kommit på detta än?
Kredd till dig!

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Tuttlurade!![]()

Denna utveckling borde bli ett nytt sh-ord!
Egentligen, så vanligt, men ändå har ingen kommit på detta än?
Kredd till dig!![]()

Vadå, menar du att ft ska få credd när det var jag som kom på :tuttlurad ©.
![]()
Själv har man ju bara hört ordet "tutlurad" så jag hade ingen aning.en sinnesförvirrad utvecklingsstörd människa nästan på att gå in i min mc
Bilförarna som såg dig vid rödlyset tänkte förmodligen samma sak om dig hehe..
För övrigt så svider det några minuter om man blir stucken i halsen, inget värt att krascha för, men om man är allergisk vetefan.. då är man så gott som död antar jag.
heheh jo men asså han va verkligen konstig, såg på han att han inte var helt 100 % å så prata han för sig själv.
jag blev som tur var inte stucken. men som sagt jag låg på 70 sträcka. så vet ju inte 100 om de va geting. något surra ner i linnet. om de va geting, humla eller liknande vet jag ej. surra och flög runt i midjan gjorde det iaf

?Det är ganska vanligt folk pratar med sig själva idag och klassas som spritt språngande galna av sin omgivning. Tittar man lite närmare verkar de alla ha en grej i ena örat.
Och du kände att det flög runt något kring midjan i 70 km/h? Är du säker på att det inte var en gråsparv, sädesärla eller fiskmås?![]()
Jag tror tanten som snodde påsen(trosorna) är reggad på SH och har läst alla dina trådar om dina röda string. Klart som fan hon blir avis o tar dom om hon får tag på dom! Vem vill inte ha en egen tråd om ett par röda string?
Nej se upp nu grabbar, nu e blir det en till man får se upp för på vägen.
Undrar om tanten på macken har samma svank bara?

ja men gubben var typ 60 år å vingla omkring och va helt borta i ansiktet. kanske var full
hehe nej visst ja det var en fiskmås som flög ner i linnet på mig. de kändes inget. behövde bara vifta bort den lite
nej muppo. det var en hård relativt liten grej som slog mot min hals sen åkte ner innanför skinnstället runt magen. såg nåt litet svart komma pang mot mig. och inte så litet att de var en liten fluga
ingen har samma svank som 'svankan'![]()
Du kan väll lägga up en bild på hur det såg ut där fluggan flög ner, så vi får lite mer förståelse för hur det såg ut för fluggan o dom förbipasserande![]()

Jag visar gärna, men vet inte hur man lägger upp bilder
Men jag kan pma dig info så fixar jag det åt dig![]()
Men jag kan skicka en bild på min uppsvullna pung på mailen så är vi kvitt![]()
Om du hade blivit stucken (på tutan) så hade du ju fått leta upp en till geting..dubbel D-kupa![]()

en sinnesförvirrad utvecklingsstörd människa nästan på att gå in i min mc
Bilförarna som såg dig vid rödlyset tänkte förmodligen samma sak om dig hehe..
För övrigt så svider det några minuter om man blir stucken i halsen, inget värt att krascha för, men om man är allergisk vetefan.. då är man så gott som död antar jag.
Läskigare när man kör lungt och njuter för fulla muggar, och man får en kotte i huvudet från något träd. Har varit nära på att köra av vägen en gång, pågrund av detta.
Man skiter ju ner sig totalt.![]()
|
|
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”
På MC-mässan i vintras anor... |
|
|
Nisse Hedlund bortgången
Den legendariske motorkonst... |
|
|
En dag på dragstrippen