Skum dag

• Thread starter Thread starter Johanna
  • Start date Start date

Johanna

Guest
börjar med att jag ska tanka motorcykeln. glömmer min påse där, kommer snabbt på det och kör tillbaka. påsen är såklart borta så jag ber personalen på macken kolla övervakningskameran. Det var en tant som hade öppnat och kikat i påsen sen lagt ner den i sin väska. Har ingen förståelse för folk som snor saker. Det var inte världens största summa i påsen(tusen kr) men de jag inte förstår är hur någon kan vilja sno smutsiga träningskläder.

nåja kör därifrån och då håller en sinnesförvirrad utvecklingsstörd människa nästan på att gå in i min mc. När jag sen kommer ut på huddingevägen flyger en geting in vid halsen på skinnstället och ner i linnet. Jag skriker och drar ner dragkedjan och flaxar me linnet. stannar till på närmaste rödlyse och flaxar så att getingen flyger ut. folk skrattar självklart åt mig. puhhh. man är trots allt tjej. Men hur har ni reagerat när de flyger ner en geting i era kläder?

Jag har fått en geting in i hjälmen när jag körde med öppet visir. Den flög in i hålrummet vid örat. Det var inte kul....

Jag är en sån där som kör med öppet visir så fort farten är <50. Förra sommaren gled jag framåt i 30-50 nånstans när ett flygfä av Cessnastorlek dammade in precs under ögat på mig. HERREJÄVLAR vad ont det gjorde, då den rackaren hann bita också. Kliade nåt sjukt. Körde vidare till Rosenhill för den obligatoriska tröstlatten där jag dränkte ögat i socker-o-vatten-indränkta servetter. Såg ut som den här killen med minus för plåstret på näsan

KROSSAT_ANSIKTE_165919w.jpg

Jag fick in en geting i hjälmen förra veckan, mellan kindkuddarna och ja.. huvet. Mosade satansavkomman med käkmusklerna. :hihi

Om en geting flyger ner i kläderna levande, utan att ha mosats fullständigt till döds, då kör man för sakta. :tummenupp

:näsblod

Sedan är det så tröttsamt att det finns för folk som inte kan skilja på vad som är deras saker och vad som är andras. Man blir förbannad. :mad: Bullbakande tanter brukar man ju annars inte förknippa med grov brottslighet, men jag får tydligen omvärdera den åsikten.

Låter som en trist dag. Du får väl i alla fall vara glad du lyckades liva upp andras grå vardag när du satt och viftade och flaxade vid rödljuset för att få ut getingen. :tummenupp

Fick du reggnummer på tanten som plockade påsen?
Vet inte alla att det är övervakningskameror överallt på bensinmackar dessutom.

Jag är en sån där som kör med öppet visir så fort farten är <50. Förra sommaren gled jag framåt i 30-50 nånstans när ett flygfä av Cessnastorlek dammade in precs under ögat på mig. HERREJÄVLAR vad ont det gjorde, då den rackaren hann bita också. Kliade nåt sjukt. Körde vidare till Rosenhill för den obligatoriska tröstlatten där jag dränkte ögat i socker-o-vatten-indränkta servetter. Såg ut som den här killen med minus för plåstret på näsan

KROSSAT_ANSIKTE_165919w.jpg

oj oj stackare

Tänk att få vara en geting för en dag...

stackars geting

Fick du reggnummer på tanten som plockade påsen?
Vet inte alla att det är övervakningskameror överallt på bensinmackar dessutom.

ja det var det dom försökte göra. kolla bil och regnr. men de var en förbipasserande tant(inte bil)

måste sett roligt ut när du skrek och flaxade :D

ja det tror jag nog hehe
men måste sett mest sjukt ut när jag på 70 väg kör me skinnstället nervikt och skriker å flaxar med ena armen

Last edited:
Skönt att du hann få ur den utan att bli stungen i alla fall.

Kan nästan se rubrikerna på löpet:
"Kvinnlig mc förare orsak till krock.
Kvinnan körde med nervikt skinnställ och försökte samtidigt slita av sig kläderna. 3 män i motsatt riktning krockade på grund av kvinnans distraherande klädsel och viftande med armarna" ;)

Lyckades med konststycket att plocka en humla i hygglig fart. Fick den iofs inte innanför kläderna men jag hade nog fan hellre tagit en ilsk geting innanför när som om valet var mitt. Hade precis slagit av från strax över 200. Sätter mig upprätt och njuter av svalkan och vill ha lite extra luft så jag fäller upp visiret... Bad move... Ser humlan men hinner inte reagera förrän den jäveln drar mitt emellan ögonbrynen på mig. Svartnade rätt fint ett par sekunder kan jag säga men det gick bra som tur var.

Kan nästan se rubrikerna på löpet:
"Kvinnlig mc förare orsak till krock.
Kvinnan körde med nervikt skinnställ och försökte samtidigt slita av sig kläderna. 3 män i motsatt riktning krockade på grund av kvinnans distraherande klädsel och viftande med armarna" ;)

Tuttlurade! :rofl

Säg inte att du har missat denna moderna klassiker? Förstainlägget borde ha K-märkts för att förhindra den vandaliserande redigering som sedan skedde, men originaltexten finns tack och lov bevarad för eftervärlden här.

Jorå, sett den. Men tuttlurad borde jämställas med push-up lurad. Man hookar upp med vad man tror är värsta puman. Sedan så åker bh:n av och då står man där med en tår i ögat och blånagel = falsk varudeklaration. OT of course då detta ej har, (vad jag vet iaf) med TS att göra. G´natt :glömdet

Nyheter
Yamaha R7-vinnarens rapport: ”Ett riktigt monster på kurviga landsvägar!”

På MC-mässan i vintras anor...

Nisse Hedlund bortgången

Den legendariske motorkonst...

En dag på dragstrippen

Efter att ha varit aktiv so...

Steve McQueens Scott Squirrel till salu

Detta Scott Flying Squirrel...

Dags för Strängnäs Bike Show!

Sista lördagen i augusti är...

Bikeweekend på Kjula denna helg