Det började för en vecka sedan med att hojen kränger som bara fan när jag växlar ner vid 5k varv och uppåt. Känns som att bakhjulet spinner loss och det rycker som bara fan i hojen. Så var det inte tidigare! Nu har jag börjat känna att baken känns lös när jag kör i kurvor oavsett gaspådrag eller inte. Känns som att baken glider ut när jag svänger. Väldigt obehagligt.
Kan det vara kopplingen som är på väg att ta slut och i sin tur gör att det kränger vid nedväxling?
Kan bakre dämparen vara på väg att haverera?
Hjälp uppskattas!
Kan det vara kopplingen som är på väg att ta slut och i sin tur gör att det kränger vid nedväxling?
Kan bakre dämparen vara på väg att haverera?
Hjälp uppskattas!
