DieselDoris
Gangster rap made me do it
Bytte batteri för någon månad sedan, och nu funkar det inte som det ska.
Gick bra några veckor, men sen ville den inte starta. Laddade batteriet över natten, och kunde starta utan problem i ungefär en vecka.
Nu gör motorcykeln livet surt för mig igen.
Har googlat lite och läst att det eventuellt skulle kunna vara laddningsregulatorn.
Men allt prat om regulatorer, att mäta spänningen, battericeller och annat mumbo jumbo är rena grekiskan.
Någon som kan förklara begripligt för en lekman?
Vad ska jag göra? Kan jag göra det själv? o.s.v...
Gick bra några veckor, men sen ville den inte starta. Laddade batteriet över natten, och kunde starta utan problem i ungefär en vecka.
Nu gör motorcykeln livet surt för mig igen.
Har googlat lite och läst att det eventuellt skulle kunna vara laddningsregulatorn.
Men allt prat om regulatorer, att mäta spänningen, battericeller och annat mumbo jumbo är rena grekiskan.
Någon som kan förklara begripligt för en lekman?
Vad ska jag göra? Kan jag göra det själv? o.s.v...

