repan
Gudomlig sporthojare
Har en GSXR 600 06 som jag har kraschkåpor på. I torsdags var jag på knudan och körde hojen för första gången. Som man borde tänkt på så blev underkåpan riktigt varm då jag glömt trycka in värmeisolering runt katalysatorn. Läste på nätet att katalysatorn minst måste hålla 200-300 grader för att fungera och att den kan nå upp till 800-900 grader. Jag har försökt hitta något lämpligt värmeisolerande material utan framgång. Någon som har något tips på vart jag kan finna det? Det är inte gott om plats i underkåpan så det kommer bli dikt an på vissa ställen, problem?