Bulten 22/7-09

Zeki!! WTF?! Inga bilder på mig hos dig heller?:gråta

Fina bilder, det tar sig:tummenupp

Hehhe som sagt du va modig så jag blev överraskad varje gång gick i säkert närmare 79 km/h..
Nja ett par suddiga tyvärr bara...

Ert medlidande mildrar smärtan.. men bara lite:gråta

Och inte en jävel ute i regnet ikväll!!:mad: Skandal!

Tack tack! Förresten så var det ett tag sen man såg dig, för tillfället är det bara Lasse som blir kvävd av mina frågor :P
Ses på fältet.

PS. snyggt Lasse:tummenupp

Jag vet .. blivit ganska mycket familjetid nu under semestern .. imorgon bär det av till mantorp med de små liven. Hoppas få några rutur med motorer eftersom det mest blivit djur ett tag.
Ska försöka ta mig ut på bulten med inom en snar framtid.

Jag vet .. blivit ganska mycket familjetid nu under semestern .. imorgon bär det av till mantorp med de små liven. Hoppas få några rutur med motorer eftersom det mest blivit djur ett tag.
Ska försöka ta mig ut på bulten med inom en snar framtid.

Sj hade jag faktiskt tänk att prova mig på fota lite djur mm...
Öva på lite annat är aldrig fel..

Haha, hoppas mannen på bilden aldrig läser den kommentaren, då lär han känna sig förolämpad.

Möjligt :tummenupp Får väl ta en närmare titt och öppna käften senare än innan nästa gång:D

/U

Jaha en sådan där "modern" med fyrkantram och borrad motor:D:yoparty

Last edited:
srz600 86

6nz5lw.jpg

Har sett honom flera gånger men ändå aldrig lyckats fatta vad det är för hoj. Någon som vet?

Hej. Kul att du frågar! :yoparty Hemmabygge: Dukati600, monstergaffel ,Marsesini fälgar, Öhlins stötdämpare bak, Dukati styrdämpare, bakdelen är egentillverkad. Har flera om nån är sugen...Micheline motardslicks 40 "galna" hästkrafter. mm,mm
Larsgarage

Hej. Kul att du frågar! :yoparty Hemmabygge: Dukati600, monstergaffel ,Marsesini fälgar, Öhlins stötdämpare bak, Dukati styrdämpare, bakdelen är egentillverkad. Har flera om nån är sugen...Micheline motardslicks 40 "galna" hästkrafter. mm,mm
Larsgarage

Där e du ju,det var på tiden :)

Larsgarage

Den är verkligen skitläcker. :tummenupp

Nyheter
Ducati lanserar Desmo450 EDS

Ducati lanserar Desmo450 ED...

Custom Bike Show 2026

I år var det 52a gången Cus...

Gotland Ring Bike Week ´26 går mot deltagarrekord!

Med en månad kvar är det gl...

Från familjeföretag till modern motorhub – Ljunggrens Motor växlar upp

I motorvärlden finns det ha...

Inga mirakelbatterier ändå?

Rabalder kring Verge: Har s...

Custom Bike Show på lördag!

På Sveriges nationaldag, nu...

Bilder från DGR 2026

Den 17 maj kördes The Disti...

ZXMOTO – nytt mc-märke i Sverige

PRESSMEDDELANDE, Köpenhamn,...

Gotland Ring Bike Week, välbokat trots turbulens i bolaget!

Det är med glädje vi pratar...

Danske Vilh. Nellemann övertar Honda-importen i Sverige

Äntligen är frågan om vem s...

Back